وحید جلیلی، مهران مدیری، مهران رجبی، بهروز افخمی و احسان علیخانی چهره‌هایی هستند که سال گذشته به واسطه حاشیه یا نکته یا اتفاقی خبرساز شدند.

بررسی آمارهای رسمی منتشر شده از میزان فروش سینماهای ایران در هفته دوم تعطیلات نوروزی نشان می‌دهد مجموعاً 442040 نفر برای تماشای فیلم مورد علاقه خودشان سینما رفتند به این معنی که روزانه 55255 بلیت فروخته شده است.

در حال حاضر در سرزمین کهن و پهناور ایران چندین قلعه به نام «قیزقلعه‌سی» وجود دارد یکی از این قلعه‌ها در شهرستان انگوت قرار دارد که از مهمترین آثار تاریخی و گردشگری این شهرستان است.

مدیر یک شرکت دانش بنیان از تولید پلتفرم اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی کشور خبر داد که شامل شبکه اجتماعی اکوسیستم فناوری و نوآوری، دستیار سرمایه‌گذاری و ماژول "کارساز" است.

جزئیات برنامه زمانی آزمون مرحله غیر متمرکز بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در ۱۰ منطقه دانشگاهی کشوری اعلام شد.

اراک-رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: تصادف شاخ به شاخ دو خودروسواری در محورگلدشت –آشیانه حدفاصل روستای سیان یک فوتی و هفت مصدوم برجا گذاشت.

گزارش ۲۰۲۳ نظام رتبه‌بندی موضوعی کیواس (QS) منتشر شد و ۱۰ دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در این رتبه بندی در ۱۶ موضوع جایگاه ویژه ای یافته اند. بهترین رتبه مربوط به دانشگاه صنعتی شریف است.

مدیرکل دفتر بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران، از تمدید بیمه بالغ بر ۳۵ میلیون جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت ایران خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: دستگیری مجرمان و مفسدان اقتصادی امید آفرینی را در جامعه به همراه خواهد داشت.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در بسترهای گوناگون رسانه‌ای از رادیو و تلویزیون گرفته تا فضای مجازی انعکاس خواهد یافت.

سال گذشته با اقدامات قضایی و بازدیدهای مستمر مسئولان قوه قضاییه بخش زیادی از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات تعیین تکلیف شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان بیمه سلامت ایران، از پوشش بیمه ای اقلام دارویی بیماران دیابتی در صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج خبر داد.

در سالی که گذشت خبرگزاری مهر درباره هشدارهای ضد سفر در سایت وزارت خانه‌های خارجی گزارشی منتشر کرد. در این گزارش آمده بود که یکی از اهداف رسانه های غربی انزوای گردشگری ایران است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور با بیان اینکه جهان در برابر فرش ایرانی سرخم کرده است، گفت: فرش با سایر محصولات صنایع‌دستی پیوند دارد.

قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی با تاکید بر ضرورت توجه به بعد اقتصادی فرش ایرانی گفت: فرش راه میانبر برای معرفی صلح و نوع دوستی ایرانیان به جهان است.

تعدادی از هنرمندان فعال موسیقی در سالی که موسیقی ایران با شرایط ویژه‌ای مواجه بود، موجب ظهور و بروز شرایطی شدند که از آن‌ها می توان به‌عنوان چهره‌های خبرساز این سال یاد کرد.