هیئت دولت تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال ۱۴۰۲ در بخش دولتی، خصوصی، عمومی غیردولتی و خیریه و موقوفه را تصویب کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ارجاع به پزشک خانواده موجب کاهش آزمایش ها، معاینات غیر ضرور و پرداخت از جیب بیمار و صرفه جویی در اقتصاد سلامت می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت:  با مشوق‌های در نظر گرفته شده انتظار می‌رود تا روند نوسازی در بافت فرسوده برای سال جاری سرعت بگیرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح‌های سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز از روند رو به رشد فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به معلولین و مددجویان مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان بهزیستی به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

ثبت‌نام در شانزدهمین دوره از مسابقات قرآن کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور «مدهامّتان» از روز یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

مقام مسئول کشتیرانی با بیان این‌که نگاه ما به تجارت با روس‌ها راهبردی است، گفت: محدودیتی برای توسعه صادرات از کریدور شمال-جنوب به روسیه وجود ندارد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در مسئله حجاب، دشمن با پروژه‌ای عظیم به میدان آمده است.

سرهنگ رسول احمدی با حکم هیئت رئیسه انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان مشاور و رئیس دفتر پلیس امنیت اقتصادی فراجا منصوب شد.

مدیرکل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت: یکی از مهمترین آثار بهره‌مندی از نتایج طرح‌های دانش‌بنیان، رشد تولید است که باعث رشد کشاورزی و رونق اقتصادی می‌شود.

معاون مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، در خصوص عدم اجرای طرح نسخه‌ نویسی الکترونیک در بیمه های تکمیلی، توضیحاتی ارائه داد.

رئیس اداره بیماری‌های خاص وزارت بهداشت از وجود حدود 13 هزار بیمار مبتلا به هموفیلی در کشور خبر داد و جزئیات پوشش بیمه‌ای خدمات درمانی هموفیلی را تشریح کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت از تدوین شناسنامه استاندارد خدمات مراقبت در منزل برای بیماران هموفیلی خبر داد و گفت: مراحل اجرایی این بسته خدمتی پس از تایید شورای‌عالی بیمه در سال جاری آغاز خواهد شد.

رئیس حوزه هنری‌انقلاب اسلامی از نمایشگاه «هنر انقلاب» بازدید کرد.

برترین ورزشکاران سال 1401 در اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران» با پخش زنده تلویزیونی همزمان از شبکه‌های ورزش و شبکه سه (سی ام فروردین) معرفی می‌شوند.

عبدالصمد صمدی از هنرمندان پیشکسوت و شناخته شده قرآن و آثار مذهبی در دیدار با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به بیان نقطه نظرات و مشکلات پیش روی هنرمندان این عرصه پرداخت.