رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

مدیر کل آمار و مهندسی اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران، از تجویز ۱۰۰ تا ۲۴۶ هزار نسخه الکترونیکی از اول تا پنجم فروردین خبر داد.

جمعیت کشور هر سال پیرتر می شود و این در حالی است که میزان زادولد به اندازه ای نیست که بتواند جایگزین جمعیت سالمند باشد.

امروز قدرت‌های جهانی مثل آمریکا و چین در اندونزی سرمایه‌گذاری می‌کنند. استرالیا و ایتالیا در بحث آموزشی سرمایه‌گذاری می‌کنند. این مسئله گویای آن است که این کشور در 10 سال آینده، اندونزی فعلی نخواهد بود و ما باید نقش خودم ...

به نظر می‌آید حضور تعدادی از خوانندگان جوان و نوجوان‌پسند که در ماه‌های اخیر مجوز دریافت کرده‌اند، آغازگر جریان تازه‌ای در فرآیند خسته و وهم‌زده نظام اقتصادی موسیقی ایران خواهد بود.

علی فروزانفر در نشست خبری هفته هنر انقلاب اعلام کرد علاوه بر معرفی چهره هنر انقلاب که ملاک انتخابش از بین فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ هنرمند است، یک چهره ماندگار و یک رویداد انقلابی معرفی خواهد شد.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، درباره چگونگی ثبت تشخیص اولیه بیماری در سامانه نسخه الکترونیک توضیح داد.

شورای عالی فضای مجازی موضوع تصمیم گیری درخصوص ساختار کارگروه تخصصی، تقسیم کار و پیش نویس مواضع کشور در مورد مشارکت موثر در روند شکل گیری «پیمان جهانی دیجیتال» سازمان ملل متحد را ابلاغ کرد.

۶ منتقد سینمایی هالیوود ریپورتر پس از چند ماه برپایی جلسه از راه دور و ارسال ایمیل‌های بی‌شمار، بهترین فیلم‌های سال ۲۰۰۰ تاکنون را انتخاب کردند.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حساب کاربری توییتر خود از مردم دعوت کرد تا برای سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب، شعار پیشنهادی خود را ارائه دهند.

سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بخش های متنوع و متفاوتی از ۱۲ فروردین آغاز به کار کرده است. یکی از این بخش ها جلسات خانگی قرآنی است که از سوی جامعه ایمانی عصر مدیریت می شود.

رئیس حوزه هنری استان گیلان توجه به جایگاه هنر در مراکز دینی،‌ انقلابی و خانواده‌ها را ضروری دانست و گفت: مساجد باید پایگاه هنر باشند و اگر چنین شد نگرانی‌های ما در رابطه با بسیاری از انحرافات و آسیب‌ها برطرف خواهد شد.

مراسم اختتامیه نخستین مسابقه سحرخوانی ایرانیان با سخنرانی غلامعلی حداد عادل و با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تلاش می کنیم امسال با همکاری وزارت بهداشت، نظام ارجاع را در شهرها اجرایی کنیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تلاش می کنیم امسال با همکاری وزارت بهداشت، نظام ارجاع را در شهرها اجرایی کنیم.

سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) که با همکاری نزدیک با وزارت جهاد کشاورزی، دوره آموزش الکترونیک جدیدی را برای تحول استراتژی‌های مدیریت جنگل‌های مناطق خشک راه اندازی کرد.