وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به اهمیت نقش کارگر در پیشرفت اقتصاد کشور گفت: روز کارگر، یک جشن ملی برای کارگران است.

توافقنامه راه‌اندازی بانک سلولی گونه‌های جانوری در معرض تهدید با انتخاب 26 گونه در حیات وحش توسط جهاد دانشگاهی و سازمان محیط زیست به امضا رسید.

مدیرکل دفتر موزه ملی، تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان محیط زیست گفت: در سال 1401 دوبرابر سال 1400 جمع‌آوری و بانک نمونه زیستی در بانک‌های نمونه زیستی را داشتیم.

با حکم فرهاد مختاری دبیر نخستین دوره جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه «ایثار»، مدیران بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی و هنری معرفی شدند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری گفت: قصه‌گویان برگزیده کشوری و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از جمله زبان اشاره به قصه‌گویی می‌پردازند.

شبکه‌های تلویزیونی کشورهای عربی هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان سریال‌های متنوعی را در نظر می‌گیرند.

در حالی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق پروازهای خارجی هواپیمایی آتا از 15 فروردین به‌دلیل عدم رعایت نظم پروازی خبر داده بود که این شرکت امروز 2 پرواز خارجی دارد.

وزارت میراث فرهنگی و وزارت راه موافقت کردند به میزان۸۰ درصد مبلغ تسهیلات نوسازی محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری و قانون جهش مسکن به مرمت و مقاوم سازی بناهای موجود در بافت‌های تاریخی داده شود.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر در خصوص تبلیغ جشنواره نوروزی شرط بندی در فضای مجازی خبر داد.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل شرایط پذیرش ورزشکاران کشورش در مسابقات بین‌المللی را ارزیابی کرد.

برخی شنیده ها حکایت از این موضوع دارد که تعرفه های پزشکی سال ۱۴۰۲، تعیین تکلیف شده اما هنوز از سوی هیات دولت، به صورت رسمی ابلاغ نشده است.

از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ همزمان با آغاز فصل تازه کنسرت‌ها پس از یک تعطیلی چند ماهه، تا هجدهم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۳۰ کنسرت در تهران و دیگر شهرهای کشور روی صحنه رفته است.

«در خود خویشتن» عنوان نمایشگاه نقاشی‌های محمدجواد خداخواه است که از ۲۵ فروردین ماه در گالری شلمان آغاز به کار می‌کند.

کارشناس رفاه و تأمین اجتماعی طب یادداشتی نوشت: برخورداری از پوشش بیمه‌های اجتماعی علاوه بر اینکه جزئی از نظام مدیریت منابع انسانی است از جمله حقوق بنیادین نیروی کار محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از جلوگیری از تعطیلی ۲۳۰ واحد تولیدی با پیگیری این سازمان در سال گذشته خبر داد.

رئیس قوه قضاییه گفت: همه دستگاه‌های موظّف و مکلّف در امر مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی باید از همه ظرفیت‌های قانونی موجود برای مقابله و مواجهه با این ناهنجاری‌ها بهره بگیرند.