رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در همایش سراسری پلیس امنیت اقتصادی فراجا، همراهی پلیس در طرح 60 روزه نوروز و ماه رمضان این سازمان را ضروری دانست.

رئیس سازمان داوطلبان مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده توسط جمعیت هلال احمر برای زلزله زدگان خوی، ترکیه و سوریه را اعلام کرد.

سیدمهدی میرغیاثی نویسنده و فیلمساز گفت: شخصی که می‌خواهد در مناطق جنگی مانند سوریه فیلم بسازد، باید توانایی پیش بردن پروژه خود را با نیرو و ابزار کم داشته باشد.

نمایندگان در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال آتی، سازمان بیمه سلامت ایران را مکلف کردند تا از فروردین‌ماه هرسال با استفاده از پایگاه رفاه ایرانیان، افراد فاقد بیمه پایه از سه دهک پایین درآمدی را شناسایی و تحت پوشش بیم ...

با مصوبه مجلس، وزارت بهداشت مکلف شد نسبت به اجرای برنامه نظام ارجاع و پزشک خانواده در سه سطح یک، دو و سه و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور اعم از دولتی و غیردولتی اقدام نماید.

سازمان بیمه سلامت مکلف شد تا در فروردین‌ ماه هر سال با استفاده از پایگاه رفاه ایرانیان، افراد فاقد بیمه پایه از سه دهک پایین درآمدی را شناسایی و تحت پوشش بیمه رایگان قرار دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اینکه کسب و کارها نمی توانند ارتباط خوبی با آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال بگیرند، نشان می دهد که این آیین نامه باید به درستی تقویت شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات از همکاری بانک مرکزی به منظور ارائه خدمات پرداخت بانکی به کسب و کارهای اینترنتی داخلی به شکل فراهم کردن پرداخت مبتنی بر ریال دیجیتال خبر داد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گذاری سالم در کشور گفت: سال آتی باید سالی باشد که ریسک قاچا بالا برود تا قاچاقچی احساس امنیت نداشته باشد.

رئیس سازمان فضایی با تاکید بر اینکه حوزه اقتصاد فضا جزو لاینفک برنامه ۱۰ ساله فضایی است، گفت: در این برنامه جایگاه ویژه‌ای برای حمایت از بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان این حوزه دیده ایم.

معاون توسعه نواوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق در سال دانش بنیان ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان اعطا کرده است.

شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره کنکور سراسری ۱۴۰۲ به بعد مصوبه ای به تصویب رساند که اثر آن تا سال ۱۴۰۶ برای داوطلبان پابرجا است حالا این شورا جهت پیگیری اجرای مصوبه کمیته رصد تشکیل داده است.

معاون اداره کل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: وضعیت اقتصادی خانوارها تأثیر خود را بر میزان سفرها نوروزی خواهد داشت؛

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه هرچقدر زمان گذشت احتیاج و نیاز کشور به بسیجی بیشتر احساس شد، گفت: بسیجی خط شکن است و بن‌بست ندارد.

نمایندگان مجلس مصوب کردند که به منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کاهش آسیب‌های اجتماعی مترتب بر خانواده آنها، مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان به ستاد دیه کشور اختصاص یابد.

ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته‌های داروسازی از ۱۴ تا ۲۱ اسفند به صورت اینترنتی در مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود.