لایحه ای به سنای فرانسه ارائه شده که به والدین اجازه نمی دهد تصاویر فرزندانشان را در شبکه های ا جتماعی به اشتراک بگذارند.

نسخه الکترونیکی کتاب «دوباره فردوس»، نوشته علیرضا مهرداد، به کوشش انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

استاد غلامحسین یوسفی متخلص به ناقوس در دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب در 14 رمضان 1432 مصادف با چهارم مرداد ماه 1390 در محضر رهبری غزلی کلاسیک را می‌خواند.

اکانتی که در فضای توییتر با عنوان بانک ملی ایران فعالیت می کند جعلی بوده و متعلق به این بانک نمی باشد.

رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: متأسفانه سازمان برنامه و بودجه هیچ اعتباری برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به دستگاه‌های ذیربط تخصیص نداده است.

حجت الاسلام خداداده گفت: سال آینده همزمان با چهلمین سالروز تأسیس کانون‌های مساجد یک نگاه تحولی به برنامه‌های کانون‌های مساجد خواهیم داشت.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت: با هماهنگی وزارت ارشاد خانه‌های سرود، نمایش و خانه‌های مرتبط با فضاهای تخصصی در حوزه هنر در نظر گرفتیم. کارویژه‌های تخصصی را برای آموزش در استان‌ها و شهرستان‌ها خواهیم ...

در حالی که وزارت آموزش و پرورش از کمبود نیرو رنج می‌برد؛ نیروهای خرید خدمت را استخدام نکرده و حتی قادر به پرداخت حقوق بسیاری از آنان هم نیست.

با انعقاد یک تفاهم نامه قرار است تسهیلاتی به هسته‌های نوآور و فناور بخش معدن و صنایع معدنی اعطا شود.

امام جمعه ملبورن با سرزنش رویکرد قدرت‌های استکباری در قبال ملت‌های مظلوم منطقه از سازمان ملل متحد خواست تا به وظیفه خود برای پاسخگو کردن عناصر ضدبشری عمل کند.

نشر کرگدن کتاب «هنر هوشیارانه زیستن» نوشته ناتانیل برندن را با ترجمه کورش کامیاب را منتشر و راهی بازار نشر کرد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس توضیحاتی پیرامون جزئیات مصوبات بودجه‌ای مجلس جهت حمایت از خانواده و فرزند آوری ارائه کرد.

با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان رئیس‌جمهوری، خط تولید پاراآمینوفنول، ماده مؤثره و اولیه داروی استامینوفن رونمایی و به بهره‌برداری رسید.

معاون امور تعاون وزارت کار از فعالیت بیش از 3هزار تعاونی مصرف در کشور خبر داد و گفت: میزان عضویت در این تعاونی ها بیش از 3 میلیون نفر است و اشتغال 190 هزار نفری دارند.

در سال 1401، سازمان اوج 6 نمایش میدانی را روی صحنه برد که سوژه‌های متنوعی داشت؛ از سوگ شهادت حاج قاسم تا تصویری از زنان تأثیرگذار عالم.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای درباره برگزاری جشنواره بازی‌های جدی در سال ۱۴۰۲ گفت: این رویداد در سال آینده با رویکردی بهتر و قوی‌تر نسبت به دوره‌های گذشته برگزار می‌شود.