رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری آدم ربایان و شناسایی دزدان در شمال تهران خبر داد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ مواردی را که شرکت‌های بیمه در تصادفات خسارات پرداخت نمی‌کنند را بیان کرد.

نایب رئیس انجمن پارکینسون، با اعلام اینکه ۴۰۰۰ بیمار پارکینسون عضو انجمن هستند، گفت: پیش بینی می شود تعداد بیماران پارکینسون در کشور به ۲۵۰ هزار نفر برسد.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به جرم‌انگاری سقط جنین در کشور از ابلاغ پوشش بیمه رایگان درمان ناباروری به همه مراکز درمانی خبر داد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص نحوه برخورد بیمه با رانندگان حادثه ساز توضیحاتی داد.

سی و هشتمین کنگره ی رادیولوژی ایران با حضور بیش از ۲۷۰ سخنران علمی و بررسی نزدیک به ۷۰ مقاله برگزار خواهد شد.

پرداخت زکات فطره از جمله اعمال واجب پایان ماه رمضان است اما آیا آیا فطریه به "زندانیان جرائم غیرعمد" هم تعلق می‌گیرد؟ در این مطلب، نظر مراجع عظام تقلید در این باره آمده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت محتویات داخل خودرو در تهران، خبر داد.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: امکان ارجاع الکترونیک بیماران از سطح یک به دو در نسخه‌نویسی الکترونیکی وجود دارد.

یک گروه هکری وب‌سایت‌های پستی، بانکی و مخابراتی رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.

طبق رأی هیئت عمومی دیوان عالی کشور، رفتار مأمورانی که با قاچاقچیان تبانی کرده و با اخذ رشوه به آنها اجازه عبور داده‌اند، مشمول مقررات تعدد معنوی است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از توسعه شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان، به منظور حمایت از بازار رسانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد.

رئیس پلیس فتای پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در قرعه‌کشی خبر داد و گفت: متهم با ترفند برنده خوش‌شانس رادیویی بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

طبق آمار حدود 500 تا 600 هزار نفر از کارگران ساختمانی پشت نوبت برای بیمه هستند که بنابر اظهارات مدیرعامل تأمین اجتماعی بالغ بر 500هزار نفر از کارگران ساختمانی پشت نوبت، به زودی تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه برخی در فضای مجازی با سخنان خود در جامعه یاس و ناامیدی را ترویج می کنند، گفت: کسی منکر مشکلات کشور نیست و برای حل مشکلات باید تلاش شود ولی برخی رسالت خود را ایجاد ناامیدی در مردم می ...

وضعیت بودجه و ارز تخصیصی به تجهیزات و ملزومات پزشکی در سال ۱۴۰۲، در نشست مشترک مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.