در سال ۱۴۰۱ اهالی تئاتر چهره‌های شناخته شده و هنرمندان پیشکسوت و جوانی را از دست دادند که تا سال‌ها جای خالی‌شان در فرهنگ و هنر ایران احساس خواهد شد.

آلبوم «پروین» به آهنگسازی محمدرضا علیقلی از تولیدات جدید مرکز موسیقی حوزه هنری طی روزهای گذشته در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

پیمان شانگهای فرصتی را پیش روی سینمای ایران قرار داده است تا با تقویت 3 گونه سینمایی خود، آن را وارد بازار جهانی سینمای چین کند، گونه مقاومت و دفاع مقدس از ظرفیتی ویژه در این زمینه برخوردار است.

برنامه «کنکاش» با هدف انعکاس مناظره‌های اقتصادی مسائل روز جامعه روی آنتن رادیو اقتصاد رفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی همزمان باید دانش‌بنیان و تعاون‌محور باشد، گفت: تعالی این بخش مهم از اقتصاد کشور نیازمند اصلاح قوانین است.

اعلام محل برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران و اعلام خبر احداث کارخانه تولید کاغذ در ونزوئلا از جمله اخبار مهم هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات هستند.

تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده و این در حالی است که تعرفه ها می بایست قبل پایان هر سال، به تصویب هیئت وزیران برسد.

ظرف سفالی قاچاقی که در پاریس سرنوشت سیلک را تغییر داد و منجر به بررسی پیشینه هفت هزار و ۵۰۰ ساله شهرنشینی در این تپه‌های تاریخی شد.

ماجرای سریال «حبیب» در قسمت امشب خود عملیاتی را به نمایش درمی‌آورد که مدیریت آن برعهده حاج قاسم سلیمانی است.

هواپیماها با بمب‌های 500 کیلویی به پرواز درآمدند؛ هیچ‌کس فکر نمی‌کرد از خودی بخورد، اما تنها چند دقیقه بعد از بلند شدن بوی سیب هولناک‌ترین جنایت انسانی در حلبچه رقم خورد؛ از رحم سخن می‌گویید؟ صدام به مردم خودش هم رحم نکر ...

عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی با اهدای لوح سپاس و هدیه از تلاش‌های اعضای کانون هنری نخبگان شاهد و ایثارگر قدردانی کرد.

در این گزارش روایت خبرنگار تسنیم از نمایشگاه وزارت اطلاعات به‌منظور اطلاع‌رسانی درباره برنامه‌ها، پشت‌پرده و اقدامات در اغتشاشات 1401 را می‌خوانید.

مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی یک هزار و ۶۱۰ پایگاه هنری برای استعدادیابی خبر داد.

رئیس حوزه هنری می‌گوید: اگر می‌خواهیم در لایه‌های تمدنی ورود پیدا کنیم و در مسئله شهر با هنر نسبت برقرار کنیم و مباحث زیبایی‌شناسی دینی و انقلابی و مکتبی خودمان را داشته باشیم ناگزیر هستیم حلقۀ طراحی را به رسمیت بشناسیم.

مراسم اکران افتتاحیه مستند سینمایی «برای پس از مرگم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عبدالرضا نعمت‌اللهی برگزار شد.

طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در زمینه تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با عنوان برنامه " پویش موزه‌گرد" بین مؤسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد مستضعفان و شبکه نسیم سیما امضاء شد.