رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تاکنون ۶۶۵ هزار بیمار در صندوق بیماران خاص و صعب العلاج شناسایی شده اند.

برخی کارشناسان منطقه بر این باورند که فروپاشی سیاسی رژیم صهیونیستی رخ داده و تداوم تظاهرات کنونی نیز نشان‌دهنده آغاز فروپاشی اجتماعی جامعه صهیونیستی است.

در سایه غفلت مسئولین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جریان اصلاح‌طلبی بر روی کارآمد که نمونه آن انتصاب «علیرضا غریبی» به عنوان «مدیر بازاریابی و فروش دخانیات استان اردبیل» است.

حجت‌الاسلام مسعود خامنه‌ای به نمایندگی از مقام معظم رهبری در مراسم ترحیم مادر سردار اشتری شرکت و پیام تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) را به سردار اشتری ابلاغ کرد.

افزایش چشم‌گیر قیمت خودرو و‌ ملاک 600 میلیون تومان برای تعیین خودروهای متعارف و غیرمتعارف منجر به تشدید مشکلات مردم هنگام دریافت خسارات تصادفات رانندگی شده؛ بیمه مرکزی خواستار بررسی سریع این قانون در مجلس شده است.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: برای نخستین بار در بخش کشاورزی برای پیشگیری و کاهش خسارت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان استفاده شد.

معاون اداره کل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیماران خاص اتباع خارجی از خدمات صندوق بیماران صعب العلاج بهره مند می شوند.

یک هنرمند پیشکسوت با انتقاد از اینکه خاطرات بافت های تاریخی در حال از بین رفتن هستند گفت: فرهنگ و هنر و صنایع دستی را به صورت حرفه ای از بین می بریم و بولدوزر در بافت‌های تاریخی می‌گذاریم.

سعیدی نژاد گفت: نهضت پیشرفت بانوان یک جریان مردمی است و هنر ما در نهضت پیشرفت بانوان، رویش نیروی انسانی و داشتن نقشه کلان نسبت به حل مسائلی مانند تبلیغ و تربیت است.

عدم استفاده از کارتخوان در مطب برخی پزشکان در استان کرمانشاه به بهانه خرابی یا هر مسئله دیگری از مدت‌ها قبل به دغدغه‌ای جدی برای بیماران تبدیل شده و این موضوع بارها در گزارشات بررسی شده است.

توجه به هنر متعهد یکی از مهم‌ترین مقولاتی بود که برخی از هنرمندان در روزهای آغازین پیروزی انقلاب سعی در اجرایی کردن و تدوین آثاری در این زمینه متناسب با منویات انقلاب اسلامی ایران داشتند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کرج از کشف یک موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ سی سی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان خبر داد.

20 فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ای نامگذاری شده است؛ هسته‌ای شدن ایران فراز و نشیب‌های زیادی داشته است که در قاب فیلم‌های مستند ساخته شده می‌توانید ببینید.

محفل انس با قرآن با تلاوت حامد شاکر نژاد و حمیدرضا احمدی وفا از قاریان برجسته بین المللی و ابتهال خانی حسن خانچی و سخنرانی سید محسن میرباقری امروز شنبه ۱۹ فروردین برگزار می شود.

مرکز ملی فضای مجازی موضوع تصمیم گیری درخصوص ساختار کارگروه تخصصی، تقسیم کار و پیش نویس مواضع کشور در مورد مشارکت موثر در روند شکل گیری «پیمان جهانی دیجیتال» سازمان ملل متحد را ابلاغ کرد.

رئیس کل سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور در راستای شعار سال ۱۴۰۲ گلوگاه‌های اصلی فساد را در بخش‌های مختلف اقتصادی جامعه شناسایی کرده و در اختیار دولت قرار داده دولت نیز استقب