رئیس سازمان ملی زمین و مسکن از ارائه اطلاعات همه اراضی این سازمان به وزارت اقتصاد برای ثبت در سامانه سادا خبر داد.

کندی اینترنت، مشکلات زیستی محیطی ناشی از فعالیت شن شویی ها و کشتارگاه، ناامن بودن ورودی روستا و ...از جمله دغدغه های اهالی روستای حسین آباد سادات بیرجند است.

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه امروز به یکی از صادر کنندگان دارو تبدیل شده‌ایم گفت: بسیاری از کشورهاخواهان خرید دارو و مواد اولیه دارویی از ایران هستند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از آغاز اجرای بیمه زنان خانه‌دار خبر داد و گفت: طرح نظام واره شغلی برای زنان مورد توجه قرار گرفته است.

نمایشگاه و کارگاه آموزش نگارگری حکیم نظامی گنجوی با حضور هنرمندان شناخته‌شده عرصه تجسمی در مؤسسه فرهنگی هنری صبا برپا می‌شود.

دبیر رویداد لشکر فرشتگان گفت: فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای جهت معرفی الگوی سوم زن و بحث جهاد زن مسلمان ایرانی ازجمله محورهای رویداد اردویی کارگاهی لشکر فرشتگان است.

معاون فرهنگی حوز‌ه‌های علمیه کشور از 5 برابر شد میزان پوشش اجرای طرح امین در مدارس کشور خبر داد و گفت: با وجود اینکه در انتهای سال گذشته این طرح در 4 هزار باب از مدارس کشور اجرا می‌شد،‌ در حال حاضر این طرح در 20 هزار مدر ...

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد و کشاورزی اعلام کرد در ۶ ماه نخست سال آتی سامانه رصدخانه کشاورزی ایران راه اندازی خواهد شد.

یکسال پس از دستور رئیس‌جمهور درباره تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی، فروش کالای متروکه استانی ۲۵۰۰ درصد و فروش کالای متروکه کشوری ۶۰۰ درصد رشد داشته است.

نقشه نهادی مرتبط با هر یک از اقدامات به تفکیک در پیش نویس نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی ترسیم شد.

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: کیفیت و قیمت مناسب در عرضه کالاهای اساسی مورد توجه دولت قرار دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه کارآفرینان ایثارگر همچنان خود را در سنگر جهاد و مجاهدت می‌بینند، گفت: مرجعیت‌بخشی و توسعه اشتغال برای ایثارگران مورد توجه است.

در حال حاضر نزدیک به 1.5 میلیارد دلار واردات تجهیزات و ملزومات پزشکی در کشور اتفاق می‌افتد که متأسفانه بیشترین میزان واردات به کشور از مبدأ آمریکا (بیش از 25 درصد) است و بیش از 75 درصد از واردات در سال‌های اخیر با ارز تر ...

مقامات جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک همکاری و کنترل مسائل مرتبط با جنگ اوکراین می‌گویند که از آغاز تشدید تنش‌ها در دونباس، حدود ۴هزار و ۵۰۰ غیرنظامی کشته شده‌اند.

علی اکبر طالبی متین در دیدار با آقبوتا ژولداسبکوا، ایرانشناس قزاقی و معاون سابق دانشگاه اوراسیا خواستار برپایی جشن مشترک باشکوه نوروز میان ایرانیان و قزاقستانی‌ها شد.

اختتامیه دومین جشنواره طنز و رادیو «زیر چتر لبخند» با حضور معاون صدای سازمان صداوسیمای در ساختمان شهدای رادیو در جمع طنازان برگزار شد.