در ایام نوروزی اتفاقات خوب و مهمی در بخش راه و مسکن کشور رخ داد که در این گزارش آن را بررسی می کنیم.

رئیس پلیس فتای مازندران از دستگیری جوانی که با استفاده از ترفند ارسال پیامک سامانه ثنا قوه قضائیه از حساب ۴۰ نفر برداشت کرده بود، خبر داد.

کشف مبهم سنگ نگاره ساسانی در فرودگاه لندن، پایان سفرهای نوروز ۱۴۰۲، اعلام آمار سفر و بازدید موزه ها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: دوره کتابخوانی «الغارات» به همت حوزه هنری خراسان شمالی به مدت ۱۰ جلسه در حسینیه جاجرمی‌های بجنورد برگزار شد.

گروه سینمای فرهنگستان هنر با صدور پیامی، درگذشت کیومرث پوراحمد کارگزدان پیشکسوت سینمای ایران را تسلیت گفت.

نمایشگاه عکس «مبشران» روز یکشنبه ۲۰ فرودین در «گالری شماره یک خانه عکاسان ایران» حوزه هنری انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

سهیل دانش‌اشراقی، مرتضی نجفی و علی شفیعی، طراحان هنری نمایش موزیکال «هفت‌خان اسفندیار» به کارگردانی حسین پارسایی معرفی شدند.

دقیقاً بعد از انتشار رسمی دلیل مرگ کیومرث پوراحمد، برخی رسانه‌ها با استفاده از عبارت "مرگ خودخواسته" در مسیری گام برداشتند که به نوعی با استفاده از کلماتی جذاب تلاش کنند اقدام کریه خودکشی را تلطیف کنند.

فهیم و فراستی می‌گویند که شعارزدگی برجسته و نمادسازی برادران لیلا به خاطر عدم ساخت یک درام و خلاقیت سینمایی است و باعث شده تا با اثری روبرو باشیم که مدعی است واقعی است اما بیشتر یک کار ضدخانواده است که جز ارجاع به بیرون ...

داودآبادی در بخش‌های پایانی کتاب که می‌خواهد باب سخن را ببندد، نوشته: کل ماجرا این است؛ در وهله اول، بین فالانژها و ایرانی‌ها درگیری می‌شود و یکی از آنها به دست فالانژها به شهادت می‌رسد...

جواد کلاته‌عربی با اشاره به تازه‌ترین کتابش که قرار است در نمایشگاه عرضه شود،‌ گفت: این کتاب روایت‌هایی منحصربه‌فرد و ناگفته از زندگانی حاج احمد متوسلیان دارد که شناختی جامع از این شخصیت به مخاطب می‌دهد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به پیگیری رفع تعهدات ارزی گفت: بر اساس آمار در این رابطه شش هزار پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل شده است.

بسیاری از شبکه های اجتماعی و نرم افزارهایی که امروزه بهانه ای برای پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی و حتی برطرف کردن برخی نیازها هستند به مکانی برای جمع آوری و جاسوسی از کاربران تبدیل شده اند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر در خصوص تبلیغ جشنواره نوروزی شرط بندی در فضای مجازی خبر داد.

عضو ستاد ملی جمعیت گفت: نرخ باروری 26 کشور اسلامی بررسی شده و ایران بیست و پنجمین کشور به لحاظ پایین‌ترین نرخ باروری است و به عبارتی کشور ایران بعد از ارمنستان در قعر جدول قرار دارد.