معاون علمی رییس‌جمهوری از موافقت اصولی ستاد کل نیروهای مسلح برای استفاده از ظرفیت سربازان نخبه و توانمند در بدنه شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد که این ظرفیت تا 10 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، «دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» منصوب شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: باید هزینه‌های جرم در جامعه افزایش یابد؛ تا افراد از فکر ورود به جرم منصرف شوند.

رئیس پلیس فتای فراجا نسبت به پیامدهای اجاره کارت‌های بانکی هشدار داد.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ضمن تشریح جزئیات فعالیت سامانه همرسان گفت: ثبت نام در این سامانه محدودیت زمانی ندارد.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، در واکنش به اظهارات رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر برخورد با دریافت های نقدی و کارت به کارت در مطب ها و بیمارستان‌ها، توضیحاتی ارائه داد.

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: طب سنتی امروزه در سطح کشور بر مبنای دانش پایه گذاری شده و می تواند گره گشا باشد.

رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: تکیه بر دانش فنی و افزایش تنوع ژنتیکی از مهمترین راهبردهای توسعه زراعت پایدار در کشت دیم است.

مدیرکل بهداشت، درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد گفت: 60 هزار مادر شیرده و باردار با سرانه 550 هزار تومان، تحت پوشش حمایت‌های تغذیه‌‎ای قرار دارند.

طی حکمی از سوی رییس سازمان سینمایی، هادی اسماعیلی به عنوان مدیرعامل موسسه بهمن سبز منصوب شد.

مدیرکل مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت از معرفی 120 پزشک زیرمیزی‌بگیر به مراجع قضایی خبر داد.

دوره درس‌گفتار «تاریخ هنر معاصر ایران» با هدف شناخت دوره‌ها، سبک‌ها و آثار هنرمندان نقاشی و گرافیک ایران معاصر (فصل دوم-دوران پهلوی) به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار می‌شود.

بانک روسی «اسبربانک» (Sberbank) رقیب چت جی پی تی به نام «گیگاچت» را ارائه کرده است. این فناوری در حال حاضر در وضعیت آزمایشی است و افراد با استفاده از دعوتنامه می توانند از آن استفاده کنند.

عاملان وضع موجود و رسانه‌هایی که هشت سال تمام اشتباهات و ناکارامدی دولت قبل را توجیه و در مواردی بَزَک می‌کردند امروز در سایه اخلاق‌مداری رئیس جمهور، منتقد وضع اقتصادی و معیشتی و حتی فرهنگی جامعه شده‌اند!

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیش‌بینی می‌شود تولید گندم در سال جاری به ۱۲ میلیون تن برسد.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نرخ خرید تضمینی گندم در فصل جدید، امروز در نشست شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی تعیین می‌شود.