رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در قرارگاه نوروزی امین گفت: امروز در حوزه مقابله با معضلات و مشکلات اقتصادی حجت بر همگان تمام شده است و هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری در این مصاف پذیرفتنی نیست.

پوشش بیمه ای احاد مختلف جامعه برای برخورداری از خدمات درمانی، یکی از چالش‌های نظام سلامت کشور در سال های گذشته بوده است که در نهایت این مهم در سال ۱۴۰۱ به سرانجام‌ رسید.

به زودی تبلیغات گسترده در بخش‌هایی از اینستاگرام مانند بخش خدمات جستجو به نمایش درمی‌آید که پیش از این سابقه نداشته است.

نگارخانه‌های برج آزادی همزمان با روز اول نووز ۱۴۰۲ میزبان نمایشگاه «ارحام ایران زمین» شد.

یکی از معاونان ساترا با اشاره به انحصار سه پلتفرم اصلی در بازار عرضه محصولات نمایش خانگی، از ضررها و عواقب این اتفاق برای کاربران سخن گفت.

با حکم رئیس جهاددانشگاهی سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی منصوب شد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا با اشاره به افزایش پرونده‌های جرایم اسکیمر یا کپی کارت بانکی در ایام نوروز از دستگیری 8 نفر مجرم در این حوزه در ایام اخیر خبر داد.

سامانه نیاز آبی گیاهان زراعی و باغی کشور به عنوان سامانه مرجع نیاز آبی گیاهان تعیین شد

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید قرارداد جبران هزینه خسارت درمان 1401 به مدت یک ماه با شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ تا پایان فروردین 1402 خبر داد.

در سال ۱۴۰۱ تعداد زیادی از هنرمندان هنرهای تجسمی کشور را از دست دادیم که می‌توان به چهره‌هایی چون حبیب‌الله صادقی، بابک برزویه، میرحسن ارژنگ‌نژاد و عبدالرحیم سیاهکارزاده اشاره کرد.

مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) از مجموعه‌های وابسته به سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال ۱۴۰۱ با تولید نزدیک به ۳۰ نماهنگ از مراکز فعال تولید نماهنگ بود.

کتاب «پدرسالار» شامل تاریخ شفاهی زندگی و آثار زنده‌یاد محمدعلی کشاورز با تاریخنگاری بیژن شکرریز توسط نشر ثالث منتشر شد. کشاورز از بازیگران شاخص موج نوی سینمای ایران بود و بسیار اهل مطالعه.

رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2023 با رژه دریایی یگان‌های شناور سطحی شرکت کننده در رزمایش از مقابل ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «جماران» پایان یافت.

کتاب «خون‌آورد» تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به زودی روانه بازار نشر می شود.

با اعلام نتایج ارزیابی پروژه مدیریت بهره‌وری (کارنامه بهره‌وری)، منطقه ویژه اقتصادی لامرد در بین مجموعه‌ها و شرکت‌های تابعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) حائز بالاترین امتیاز شد.

اسامی برگزیدگان فراخوان جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر»   اعلام شد.