آیین افتتاح 22 پروژه آموزشی و کمک آموزشی و همچنین مراسم کنگزنی 27 پروژه عمرانی امروز در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با حضور آیتالله حسینی بوشهری برگزار شد.

معاون مرکز ملی فضای مجازی با تشریح اقدامات این مرکز درباره ساماندهی پیام رسانها گفت: ما خواهان تعامل با پلتفرم‌های خارجی هستیم اما حرفمان این است که با ما رفتار دوگانه نداشته باشند.

وزیر ارتباطات گفت که اکنون سرعت اینترنت همراه در ایران حدود 15 مگابایت است که برای اینترنت خانگی کمتر است، اما در تلاش هستیم تا سرعت را به سی چهل برابر افزایش دهیم.

انجم شعاع گفت:در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن در بخش موسسات مردم نهاد قرآنی، هر شب از دو اثر فاخر رونمایی خواهد شد.

معاون اول قوه قضاییه گفت: یکی از مشکلات موجود، حمایت از سرمایه گذاری خارجی در داخل کشور است که باید در سال آینده در دستور کار ستاد قرار گیرد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، از حضور در جلسه روز سه شنبه شورای عالی بیمه سلامت با موضوع تعیین تعرفه ها، خودداری کرد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نامه‌ای به رئیس جمهور تصویب تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۲ که آبان ۱۴۰۱ در شورای عالی بیمه مصوب شده بود را خواستار شد.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید قطعه موسیقی «همسی دنا» با اجرای گروه سرود پسران خورشید ویژه ایام نوروز خبر داد.

روزهایی که بیشترین نقد به ترکیب مجریان تحویل سال وارد می‌شود، به نظر می‌رسد شبکه نسیم با تدارک یک تحویل سال متفاوت و کنداکتوری پُر از برنامه جدید و متنوع، برگ برنده سیما باشد.

فرهنگسرای قرآن در سالی که گذشت میزبان بیش از سه میلیون نفر از شهروندان شهر تهران به‌صورت حضوری و غیر حضوری (مجازی) در قالب خدمات برنامه‌ای، کتابخانه‌ای، آموزشی، نمایشگاهی، اجتماعی بود.

ایمان ابراهیمی سال‌هاست زندگی‌اش را وقف پرنده‌های ایران کرده است. امروز به سراغ او رفتیم تا درباره امید، تنها درنای باقی‌مانده در ایران حرف بزنیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت:شورای قیمت گذاری فعلا برنامه ای برای تغییر در نرخ خرید تضمینی گندم ندارد و موارد مطرح شده در این خصوص شایعه است.

مدیریت جهادی کشور به رسم هر سال به منظور تقدیر از مدیران برگزیده جهادی کشور در سال 1401 دیروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی ایران نهمین دوره از این همایش را برگزار کرد.

«همایش تجلیل از مدیران شرکت‌های دانش بنیان شبکه همکار دفاعی» با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی گفت: باید نگاه کاربردی به قرآن مجید داشته باشیم و از فناوران می‌خواهیم که فناوری‌های نو را با نگاه قرآنی تطبیق دهند.

پیرو ایجاد امکان وکالتی کردن حساب‌ها در شعب بانک سینا، سامانه‌ای نیز جهت انجام غیرحضوری این فرایند در این بانک راه‌اندازی شد.