کتابفروشی‌های فعال سراسر کشور که در «سامانه خرید از کتابفروشی» عضو شده‌اند می‌توانند از طریق پنل کاربری خود تقاضای حضور و فعالیت در شکل مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را ثبت کنند.

نشست خبری سومین جایزه ملی داستان حماسی و همچنین برپایی دور اول داوری آثار فردا سه شنبه ۵ اردیبهشت در حوزه هنری برگزار می‌شود.

معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به اینکه بیش از 638 هزار نفرحرف مشاغل آزاد جدید در سال 1401بیمه شده اند گفت:تعداد برقراری های بیمه بیکاری درسال 1401 حدود 4درصد کاهش یافته است که نشان دهنده بهبود اشتغال کشور است.

سفیر کشورمان در روسیه گفت: ما در حال ورود به حوزه همکاری نزدیک بین دو کشور هستیم. امروز رویکردهای مشابهی برای حل

تهیه‌کننده «نون خ» با بیان توضیحاتی درباره حضور بازیگران شناخته‌شده و ناشناس در این سریال، درباره حواشی حضور حسن معجونی و هومن حاج عبداللهی توضیح داد.

معاون سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیماران صعب العلاج در صورت بروز مشکل در نحوه ثبت نام خود در صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج می‌توانند مشکلات خود را به سامانه ۱۶۶۶ اعلام کنند.

نقشه راه و برنامه های اجرایی شهرهای جدید کشور با هدف تحقق شعار سال ۱۴۰۲ «مهار تورم، رشد تولید» به تمامی شهرهای تابعه در سراسر کشور ابلاغ شد.

گمرک ایران در سال 1402 حدود 50 ایکس ری جدید در گمرکات اجرایی سراسر کشور مستقر خواهد کرد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی دکتری سال ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ امروز دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ فرصت دارند با توجه شرایط اعلام شده نسبت به انتخاب ۵۰ کدرشته اقدام کنند.

خودروها با سرعت بی‌سابقه در حال برقی شدن هستند، اما آیا دستگاه‌های شارژ پرقدرت مورد نیاز این خودروها برای افرادی که دستگاه‌های قلبی کاشته‌شده دارند، ایمن هستند.

معاون دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از بررسی طرح «کنکور الکترونیکی» در جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) با حضور رئیس جمهور خبر داد.

تغییرات مدیریتی در اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو، خون تازه ای در رگ های تأمین کنندگان تجهیزات پزشکی تزریق کرد و حالا برای حرکت، نیازمند تخصیص به موقع ارز هستند.

وزیر بهداشت گفت: تعرفه های پزشکی که در شورای عالی بیمه سلامت مصوب شده بود، بیشتر از مقداری بود که به تصویب هیأت دولت رسید.

دومین جلسه از سلسله نشست‌های سیاست‌گذاری آموزش، انتقال فرهنگی و انس با ادبیات فارسی چهارشنبه ۶ اردیبهشت در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

براساس اعلام فراجا ظرف مدت ۲ ماه اجرای عملیات جدید پلیس برای مقابله با سرقت ۳۰ هزار سارق منزل و خودرو در تور اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت همه اسناد هزینه درمان ایثارگران تا فروردین سال 1402 خبر داد و گفت:در حوزه اشتغال مسئولیت تولید 25 هزار شغل توسط شورای عالی اشتغال به بنیاد محول شده و برای 70 ...