تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، یکی از اتفاقات مهم در حوزه سلامت کشور است که در صورت تداوم، می تواند مشکلات این قبیل بیماران را تا حدود زیادی مرتفع کند.

انگیزه یابی برای مهار هواخواهی‌ها، زیاده طلبی‌ها، برتری جوییها، فرصت طلبی‌ها و درگیر شدن در مسابقات غیر ضرور و آرامش سوز از آثار اعتقاد به معاد است.

در حالی که همه از بو و شکل آن‌ها بی‌زارند اما می توانند خالق ثروت‌های عظیم و انرژی باشند. حتی برای همه آنهایی که دوستش ندارند.

مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت از صادرات بیش از ۸۰ میلون دلاری پوشاک در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور گفت: از شروع تعطیلات نوروزی تا به امروز یک هزار و ۵۰۹ پرونده به ارزش تقریبی بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تشکیل و پیگیری شده است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیر مدرسه از روز اول به این فکر خواهد بود که معلمینی را جذب کند که با او همراهی همیشگی داشته باشند.

در دل ارتفاعات دنا، دریاچه‌ای خیال‌انگیز به نام «کوه‌گل» قرار دارد که زیبایی‌هایی نظیر آن را تنها در عالم خواب و رؤیا می‌توان مشاهده کرد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از افزایش سرمایه این صندوق به 100 همت طی 5 سال آینده به عنوان منشأ تحولی بزرگ در تأمین مالی حوزه نوآوری یاد کرد و گفت: تقویت صندوق نوآوری می‌تواند تسهیلگر رشد پرشتاب شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ...

یاسوج_ منطقه گردشگری «دشتک» در سی سخت ظرفیتی بکر در قلب جنگل‌های بلوط است.

رضا اسماعیلی می‌گوید: شعر امروز با چند چالش جدی روبروست که اگر برای آنها چاره‌اندیشی نشود، برای زبان پارسی مخاطراتی را به همراه خواهد داشت.

سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، صادرات محصولات دانش بنیان نسبت به سال قبل از آن رشد داشت، گفت: میزان این صادرات ۱.۴ میلیارد دلار بود.

پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای منشا اصلی فعالیت‌های علمی و پژوهشی در صنعت هسته‌ای کشور است، که نتایج پژوهش‌های آن می‌تواند اثرات مثبت و مهمی در جامعه داشته باشد.

سریال «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی در جشنواره «سریزمانیا» در فرانسه حضور پیدا کرد.

هلال احمر در یک سالی که گذشت خدمات گسترده ای در سطح ملی و بین المللی به حادثه دیدگان ارائه کرد از کمک به زلزله زدگان خوی، ترکیه و سوریه گرفته تا تامین داروهایی که با کمبود مواجه بود.

تبریز یکی از قطب های سفالگری کشور بوده و معمولا مسافران نوروزی این روزها به عنوان یادگاری از سفال های تبریز خریداری کرده و به شهرهای خود می برند.

منطقه گردشگری «کوه گل» سی سخت تلفیقی از زیبایی در همجواری کوه دنا است.