معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در بازدید از نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و فعالیت‌های مجموعه کاخ گلستان گفت: کاخ گلستان ظرفیت بسیار مناسبی برای حمایت از صنایع‌دستی دارد.

کاخ موزه زیبای باغچه جوق در ماکو یکی از رویایی ترین کاخ های ایران که عمری بیش از ۱۲۰ سال دارد این روزها میزان هزاران گردشگران نوروزی از مناطق مختلف کشور است.

برنامه تورهای بازدید تخصصی از موزه ملی ایران با همراهی اساتید، کارشناسان حوزه باستان شناسی و فرهنگ و هنر برگزار می‌شود این برنامه ها تا ساعت ۲۲ امشب ادامه دارد.

بینندگان پرمصرف تلویزیون با واژگان نظامی مورد استفاده آشناتر بودند و بیشتر از جنگ حمایت می‌کردند؛ اما از موضوعات و خاورمیانه کمتر آگاهی داشتند.

سازمان تأمین‌ اجتماعی دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل مشمول ماده 35 قانون تأمین‌ اجتماعی در سال 1402 را اعلام کرد.

یک کارشناس حوزه حکمرانی با اشاره به مزایای احیای تعاونی‌های خانوادگی، گفت: این مسئله می‌تواند موجب تحرک بخش ساخت‌وساز شود و حاکمیت باید با ایجاد سازوکار قانونی فرایند را تسهیل کند.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهادکشاورزی گفت: الگوی کشت یک نظام‌نامه کشاورزی است که براساس نیاز داخل، مزیت‌های صادراتی و اقلیم هر منطقه تولید محصول را مشخص می‌کند.

زهرا سعیدی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به حقیقت‌هایی از پشت پرده خرید و فروش نقش اشاره دارد و در عین حال به خاطره‌ای از بازتابِ فوتِ مادر «ستایش» در میان مخاطبان تأکید می‌کند.

سید عباس حسینی‌نیک با اشاره به مهمترین چالش‌های پیش روی نشر در سال پیش رو‌، از خطری که شعله تولید محتوا در کشور را تهدید می‌کند،‌ سخن گفت.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امکان اقامت در طول تحصیل برای دانشجویان کشورهای سوریه، عراق، لبنان و یمن فراهم شده و این دانشجویان می‌توانند در هر سال 4 ورود به کشور و خروج از کشور داشته باشند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش فروش "هفت‌سین" نوروز بیش از 3 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

در صورت ناتوانی شخص وزیر آموزش و پرورش در سامان دادن، تامین و پرداخت حداقلی مطالبات به حق فرهنگیان عزیز کشورمان و وضعیت افتضاحی که در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان ایجاد شد، باید از مقام خود به عنوان سکاندار این وزارتخانه ب ...

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: اجازه جولان و قدرت نمایی به مجرمان و مفسدان اقتصادی را نخواهیم داد.

مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، با نگاهی گذرا به دوره‌های مختلف این نهاد، معتقد است مهمترین نگرانی برای کانون در آینده این است که با در نظر گرفتن برنامه‌های غیر تخصصی، اعتبار خود را در نزد خانواده‌ها از د ...

نظام آموزش عالی در سالی که گذشت چندین طرح و ایده جدید را برای اولین بار پایه گذاری کرد که برخی از آنها واکنشهای زیادی نیز به همراه داشت.

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص میزان تسهیلات اعطایی به شرکتهای دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ توضیح داد و گفت: در سال جدید میزان تسهیلات افزایش می یابد.