رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: هنوز آیین نامه اجرایی ایجاد سازمان اقتصادی دانشگاهها و پژوهشگاهها و نیز اجاره ۹۹ ساله زمین ها بمنظور بسط زیست ساختارهای علمی و فناورانه کشور ابلاغ نشده است.

رونمایی از اپلیکیشن کاربردی زین العباد، سایت صحیفه خوانی«آسمانی ها»و سامانه آموزش مجازی صحیفه خوانی بخشی از برنامه های های بخش ترویج صحیفه سجادیه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن است.

سرپرست مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با بیان اینکه ۵۴ هزار نمونه زیستی در زیست بانک ذخیره شده است، گفت: این‌نمونه ها بر ای تحقیقات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.

دبیر رویداد بین‌المللی الفتا گفت: برآنیم که ایده‌های کلان مدرسه‌داری را که بعضاً برخی مدیران در مدارس تحت مدیریت خود دنبال کرده‌اند، پس از بررسی منتشر کنیم تا سایرین هم از آن استفاده کنند.

مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت: تخت جمشید با ۲۶۱ هزار نفر بیشترین بازدیدکننده را طی نوروز به خود اختصاص داده است.

ساعاتی پیش انفجاری در یک کافه در سن پترزبورگ روسیه رخ داد که منجر به کشته شدن بلاگر روسی ولادلن تاتارسکی شد.

پیگیری ماموریت‌های متعددی مانند پنجره ملی خدمات هوشمند دولت، مرکز ملی تبادل اطلاعات(NIX)، حمایت از کسب‌و کارهای مجازی و راه‌اندازی اپراتورهای خدمات‌رسان را می‌توان برخی از اقدامات سازمان فناوری اطلاعات ایران دانست.

بخش دهه هشتادی‌های سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دارای بخش‌های جذابی است که از جمله آنها می‌توان به اتاق فرار و لیگ بازی‌های دیجیتال اشاره کرد.

مدیرعامل خانه موسیقی ایران ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های این نهاد صنفی در ماه‌های یایانی سال گذشته به برخی از حاشیه‌های مرتبط با فعالیت اهالی موسیقی در این مقطع نیز پاسخ داد.

بخش ترجمه سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم نسبت به ادوار گذشته نوآوری‌هایی از قبیل آشنایی کودکان با ترجمه را دارد و برخی از فعالیت‌های ادوار گذشته را نیز به‌روزرسانی کرده است.

جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق سرقت مسلحانه‌ از یکی از شعبات بانکی در منطقه شمال تهران خبر داد .

بزرگسالان مبتلا به اختلال عصبی اوتیسم از حمایت کافی برخوردار نیستند و خانواده‌های آنان با مشکلات زیادی برای نگهداری آنان مواجه اند.

موسسه فرهنگی هنری ساتیا اولین مسابقات بین المللی قرائت قرآن و اذان ویژه کودکان مهاجرین و اتباع خارجی در ماه مبارک رمضان برگزار می نماید.

علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی می‌توانند در آخرین روز از ایام تعطیلات به دیدن فیلم-تئاتر «عند از مطالبه» به کارگردانی سامان خلیلیان و تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده بنشینند.

با پخش کلیپ «توری و لوکیتا» ساخته جدید برادران داردن، نمایش این فیلم در آمریکا شروع شد.

لیلا بابایی گفت: درصدد هستیم تولید عروسک‌های دارا و سارا را ادامه دهیم و شخصیت‌های جدیدی را بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی و کتاب‌ها و پویانمایی ها طراحی و تولید کنیم.