فرماندار ملارد:

حوزه‌های علمیه ملارد کانون فرهنگسازی و مرکز تحولات اجتماعی باشند

فرماندار ملارد با اشاره به اینکه امکانات شهرستان برای حضور و انجام کار فرهنگی به صورت خودجوش مهیا است، گفت: حوزه‌های علمیه باید کانون فرهنگسازی و مرکز تحولات اجتماعی منطقه باشند.

به گزارش ذاکرنیوز ، جابر کریمی ظهر سه شنبه در بازدید از حوزه علمیه خواهران «کوثر» صفادشت که به همراه حجت الاسلام خوبرو امام جمعه، دستگردی بخشدار صفادشت و حاجی زاده مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری صورت گرفت در نشستی با اساتید این حوزه گفت: حوزه‌ها علمیه باید کانون فرهنگسازی و مرکز تحولات اجتماعی منطقه باشند.


وی افزود: باید بهترین راهبردها را در راستای تقویت حوزه‌ها و تربیت نیروهای کارآمد و متخصص به کار گرفت و با ظرفیت سازی برای اساتید و طلاب، الگوهایی موفق را به جامعه معرفی کرد.


فرماندار ملارد با تاکید بر اینکه فضای شهرستان برای حضور و انجام کار فرهنگی به صورت خودجوش مهیا است و از کار فرهنگی خوب و با محتوا حمایت می‌کنیم، افزود: کار فرهنگی نیازمند فعالیت مستمر است، چرا که برای به ثمر رسیدن نیاز به زمان دارد.


امام جمعه و بخشدار نیز ضمن شنیدن سخنان و دغدغه‌های مدیر، کادر اجرایی و اساتید این حوزه، رهنمودها و راهکارهایی در پیشبرد اهداف ارائه نمودند و در پایان از اساتید حوزه به مناسب هفته معلم تجلیل بعمل آمد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار