سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز خبر داد؛

پاداش ۲ هزار تومانی به ازای هر کیلووات صرفه‌جویی در مصرف برق

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: به مشترکین پاداش صرفه جویی تعلق خواهد گرفت که میزان این‌پاداش به ازای هر کیلووات صرفه‌جویی مبلغ ۲ هزار تومان خواهد بود.

به گزارش ذاکرنیوز ، سیف الله اسداللهی شامگاه دوشنبه در حاشیه همایش مدیریت مصرف انرژی در فصل گرم سال با اشاره به تاکید وزیر نیرو در خصوص مدیریت مصرف انرژی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی وزارت نیرو، مدیریت مصرف انرژی در سال جاری با برنامه ریزی دقیق‌تر و عملیاتی تر نسبت به سال‌های گذشته انجام می‌شود.


وی افزود: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم خاموشی‌های بخش خانگی به صفر رسید و در بخش تولید نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است و با برنامه ریزی صورت گرفته برای گذر از دوره اوج مصرف، توسعه نیروگاه‌ها، انجام تعمیرات نیروگاهی تا ابتدای اردیبهشت و توسعه شبکه و خطوط انتقال از جمله اقداماتی است که در سال جاری با جدیّت پیگیری و اجرا شده است.


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر ضرورت رعایت الگوی مصرف توسط تمامی مشترکین خانگی و صنعتی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته امسال در بخش خانگی و اصناف به شرط رعایت الگوی مصرف، به مشترکین پاداش صرفه جویی تعلق خواهد گرفت که میزان این ‌پاداش به ازای هر کیلووات صرفه‌جویی مبلغ ۲ هزار تومان خواهد بود.


این ‌مسئول در ادامه افزود: تمامی ادارات و سازمان‌ها موظفند یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری دستگاه‌های سرمایشی و روشنایی‌های غیرضرور را خاموش کنند.


اسداللهی در پایان ضمن قدردانی از کسانی که الگوی مصرف انرژی را رعایت می‌کنند، گفت: امسال واحدهای صنعتی با اعلام قبلی حداقل خاموشی را خواهند داشت و برای واحدهای بزرگ از جمله صنایع فولاد و سیمان نیز برنامه ویژه ارائه خواهد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار