فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز از توزیع 13 هزار بسته معیشتی در شمال غرب شیراز در دو سال گذشته خبر داد.

امام جمعه ماهدشت گفت: یکی از خطرهای جدایی دین از سیاست که عده‌ای آن را همیشه در دنیای اسلام ترویج می‌کردند این است که وقتی سیاست از دین جدا شد، از اخلاق و معنویت جدا خواهد شد.

شیراز- استاد حوزه علمیه قم گفت: «مهرواره هوای نو» فرصتی برای رویش هیات‌های مذهبی در سراسر کشور و راهبردی برای پرداخت به کارکردهای اجتماعی هیئات مذهبی است.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال ۹۷ پروژه پایاب سد خداآفرین بلاتکلیف به حال خود رها شده و هیچ اقدامی در واگذاری اراضی در حال انجام نیست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه از طراحی و ساخت شناور شهید سلیمانی در این نیرو خبر داد و گفت: موشک‌های این شناور تا ۲ هزار کیلومتر برد دارد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: برنامه "محفل" نشان داد که می‌‌توان برنامه‌های تلویزیونی مذهبی و معرفتی را در قالب‌‌های هنری جذاب و شاد تولید کرد.

فرمانده مرکز بهداری غرب نیروی زمینی سپاه از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه توسعه بیمارستان امام حسین(ع) کرمانشاه خبر داد.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: امسال با همراهی واحدهای تولیدی در استان اردبیل، رشد ۲۰ درصدی صادرات را نسبت به سال گذشته شاهد خواهیم بود.

استاندار سمنان از توسعه سرمایه‌گذاری خارجی در استان به عنوان یک اولویت اقتصادی نام برد و گفت: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری راهبرد استان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آب قلیل وقتی به دریا متصل می شود در این صورت پاک خواهد شد و انسان نیز اینگونه است که اگر به امام متصل شود، خودش واسطه هدایت می شود.

یک سال از حذف ارز ترجیحی گذشت اقدامی که می‌توانست در راستای تک نرخی شدن ارز باشد اما افزایش نرخ ارز در ماه‌های اخیر مشکلات را برای اقتصاد دوچندان کرد.

استاندار گیلان با تاکید بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی گفت: جشنواره حبیب و از این قبیل برنامه‌های فرهنگی و هنری، ابزار مؤثر و ارزشمندی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جشنواره حبیب روایتگری اثرگذار در جهاد تبیین است، گفت: جهاد تبیین پیش مقدمه تحقق تمدن نوین اسلامی است.

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی کشور گفت: محاکم قضایی در تعیین میزان قصور در حوادث ترافیکی، سهم خودروساز و راهداری را نیز با جلب نظرات کارشناسی تعیین کنند.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با توجه به تردد زیاد قطار در استان و پیشینه برخی حوادث در سنوات اخیر، باید تکلیف قانونی خدمات ریلی بر انجام بیمه مرتبط تا حصول نتیجه قطعی پیگیری شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: توزیع عادلانه سرانه فرهنگی در روستاها ضروری است.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...