750 تولید کننده خوراک دام و طیور با ارسال نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار افزایش تسهیلات بانکی برای تامین سرمایه در گردش برای ادامه تولید خود شدند.

رضا آشفته منتقد و مترجم تئاتر که این روزها در بیمارستان بستری شده است درباره وضعیت درمانی خود توضیحاتی ارائه داد.

مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران با اشاره به شناسایی 401 نوع بیماری نادر در کشور گفت: تاکنون تنها 107 بیماری تحت پوشش صندوق بیماران صعب العلاج قرار گرفته‌اند و 85 درصد علت بروز بیماری‌های نادر، عوامل ژنتیکی است.

عدم حمایت از تولید فیلم بلند سینمایی از مهم‌ترین گلایه‌های اهالی سینمای اصفهان است و ادامه این روند منجر به مهاجرت هنرمندان به پایتخت شده است.

آلبوم موسیقی «به معنی بسی» و کتاب «رنج و گنج» به خوانندگی و خوشنویسی علی انصاری با حضور شهرام ناظری و تنی چند از چهره‌های هنری کشور رونمایی شد.

کرسی آزاد اندیشی « چالشهای بهره گیری از احادیث طبی» با مشارکت انجمن حدیث حوزه، دانشگاه قرآن و حدیث و کمیته مرکزی کرسی‌های آزاد اندیشی حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اجرای" طرح محیط کار واقعی"گفت: بااجرای این طرح می توانیم نزدیک به یک میلیون 400هزارنفر «کارآموز مهارت آموخته» وارد بازار کار کنیم که این مساله خدمت بسیار بزرگی به جوان ...

پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آن‌ها را مرور می‌کنیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت:ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار در دی ماه سال قبل حکم قضائی داشته و هفته قبل حکم جلب برای مالک صادر شده بود.

رئیس سازمان غذا و دارو، به تشریح وضعیت بازار دارویی کشور پرداخت و در خصوص کمبود بودجه دارو، توضیحاتی ارائه داد.

محسن سوهانی، مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش از تولیدات نوروز 1401 و ماه مبارک رمضان شبکه رادیویی نمایش خبر داد.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: ایران هراسی جایی در ذهن ما ایرانیان ندارد و کشور ما آرام ترین و بهترین کشور برای جذب دانشجویان بین الملل است.

نیروهای پلیس در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ماموریت‌های متعددی را مانند دستگیری عاملان قتل زن جوان و دستگیری قاچاقچی‌های مواد مخدر انجام دادند.

رویداد بذر امید فیناپ با حضور پررنگ شرکت پرداخت الکترونیک سداد و میزبانی بانک ملی ایران در مجموعه آجودانیه برگزار می‌شود.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش میوه فروش دوره گرد بیش از ۵ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف در تالار وحدت برگزار شد.