معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به کمبودهای بودجه ای گفت: به نظر می رسد از مالیات بر سیگار می توان منابعی را به ساخت خوابگاه های دانشجویی و تقویت تغذیه دانشجویی اختصاص داد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: در تعطیلات نوروز 1402 تعداد 3 هزار گروه جهادی در قرارگاه‌های استانی و ملی مشغول خدمت‌رسانی خواهند بود که این امر 50 هزار نفر از جهادگران را در برمی‌گیرد.

معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت ایران، در ارتباط با رونمایی از سه سامانه جدید بیمه سلامت، توضیحاتی ارائه داد.

وزیر علوم با بیان اینکه جشنواره «خوارزمی» مرجعیت علمی کشور را محقق می‌کند، گفت: رئیس جمهور به طور میانگین ماهانه حداقل یک جلسه را به حوزه آموزش عالی و وزارت علوم اختصاص داده است.

چند سالی است که کشور با پدیده برگشت محصولات کشاورزی به دلیل سموم بالای آنها از سوی کشورهای مقصد مواجه است؛ اما در ادامه همین محصولات در بازار داخل توزیع می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در حادثه اخیر ترکیه و سوریه، یکصد کشور در ترکیه برای خدمت‌رسانی حضور پیدا کردند اما تنها کشوری که مورد تشویق ترکیه قرار گرفت و صلیب سرخ جهانی از آن تقدیر کرد، جمهوری اسلامی ایران بود.

رئیس پلیس فتا از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش گوشی های آیفون سری 14 رجیستر شده اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد خبر داد.

معاون روابط کار وزارت کار از کاهش 22درصدی تعداد بنگاه های اقتصادی مشکل دار در کشور خبر داد و گفت:براساس آخرین آمار، در انتهای شهریور ماه امسال، به شمار بیمه شدگان اجباری در کشور 500هزار نفر اضافه شده که، نشان می دهد، حوز ...

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در سال جاری ۶ میلیون و ۴۵۸ هزار نفر رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به اینکه 7500 نفر از پرستاران به دلیل ابتلا به کرونا جانباز و از کار افتاده شدند، گفت: ضربه ناشی از کمبود پرستار مستقیما به مردم وارد می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک، در مصرف یک میلیون برگه کاغذ صرفه‌جویی شده است.

وزیر بهداشت با اشاره به وجود 1000 سامانه در وزارت بهداشت، از رشد 88 درصد نسخه‌نویسی الکترونیک در دولت سیزدهم خبر داد.

امیرحسین سمیعی هنرمند موسیقی کشور می‌گوید: من فکر می‌کنم چرخ رونق به حرکت درآمده و صحبت‌های وزیر ارشاد بسیار راهگشا و دوستانه بود. در واقع آنهایی که قهر کردند این صحبت‌ها را به فال نیک بگیرند و فعالیت خودشان را در عرصه ه ...

سلجوقیان از جمله خاندان فرهنگ دوست بودند که با وزرای ایرانی خود از جمله خواجه نظام الملک صفحات درخشانی را بر فرهنگ و تمدن اسلامی افزودند. دانشمندان و ادبای بسیاری در عصر آنها پرورش یافتند.

مراسم رونمایی از کتاب مو به مو با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی در فرهنگسرای امام راحل برگزار شد.

مدیر تالار ارز خدماتی مرکزمبادله گفت: صرافی‌ها برای خریدوفروش ارز بین خودشان نرخ توافقی دارند و بانک مرکزی دخالتی در این نرخ ندارد.