وزیر بهداشت، بر اهمیت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در محیط کار و ارتباط آن با ارتقای سلامت جامعه تاکید کرد.

به اعتقاد وزیرکارعمده ترین نرخ بیکاری در تحصیلات دانشگاهی است چون مهارت ندارند, اگر دانش و آموزش باشد در اشتغال موفق می‌شویم.

این روزها برای ساده ترین بیماری که شاید یک سرماخوردگی معمولی باشد، باید حداقل ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

این روزها مدافعان امنیت دریایی ایران در ارتش خبرساز شده اند، از اقیانوس نوردی تا توقیف نفتکش آمریکایی؛ نفتکشی با پرچم جزایر مارشال در دریای عمان که با حکم دادستانی توسط ارتش توقیف شد.

یکی از مناظری که طی روز با آن مواجه می‌شویم، تلاش یک کودک برای فروش کالا یا تمیز کردن شیشه خودروها است، کودکی که باید مشغول تحصیل می‌بود اما «کودک کار» خطاب می‌شود.

با راه‌اندازی سامانه "بتا" بانک رفاه، بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی که حقوق ماهانه آنان به حساب ایشان نزد بانک رفاه واریز می‌شود...

رضا بدرالسماء هنرمند مطرح رشته نگارگری می‌گوید پیش از انقلاب اسلامی شمار بانوان هنرمند بسیار کم بود اما پس از انقلاب، بانوان بسیاری به هنرهای تجسمی به‌خصوص نگارگری علاقه‌مند شدند.

وزیر کار گفت: یک زمانی اولین ابربدهکار بانکی به دولت، صندوق تامین اجتماعی بود. حسب دستور نزدیک 200 هزار میلیارد تومان در بازه زمانی 18 ماهه کسری صندوق‌ها و مطالباتشان پرداخت شد.

راهیافتگان به مرحله سراسری سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم در دو بخش آوایی و معارفی، که رقابت‌های آن در دانشگاه لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد از اجرای طرح ویژه این دانشگاه برای مهارت آموزی و کارآفرینی دانشجویان باعنوان «هر دانشجو، یک مهارت، یک تخصص» خبر داد.

واقعیت امر این است که "وزارت بازرگانی" علاج کار و مشکل گشای اقتصاد کشورمان نیست بلکه وزیر قوی و توانمند همراه با تیم متخصص و شایسته، کلید حل مشکلات، عامل شکوفایی اقتصاد و رمز موفقیت دولت میباشد.

ساده و بی ریا بود و برای گره گشایی از کار مردم تا پای جان ایستاد این ویژگی، «آیت الله عباسعلی سلیمانی» را بین قشرهای مختلف ماندگار کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امیدواریم توسعه روابط ایران با همسایگان و کشورهای عربی مانند عربستان تأثیر مثبت خود را در عرصه اقتصادی هم بگذارد.

درگذشت عباسعلی براتی پور، انجام مقدمات برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه کتاب، معرفی نامزدهای هفدهمین جایزه کتاب سال شعر ایران از جمله از جمله اخبار مهم این هفته حوزه کتاب بودند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: پدیده ناصواب اخذ وجه در بخش خدمات درمانی و دارویی یا ارجاع بیماران به بخش خصوصی، خط قرمز ما است و اگر چنین اقدامی انجام شود، باید افراد متخلف اخراج شوند.

وضعیت دانشگاه‌های ایرانی در ۱۰ نظام رتبه‌بندی مشهور بین‌المللی نشان می‌دهد که تعداد دانشگاه‌های کشور در این نظام‌ها رو به افزایش بوده و حتی رتبه آن‌ها نیز نسبت به قبل بهتر شده است.