نمایشگاه عکس، نقاشی و عروسک‌سازی با مضمون فریداکالو و دیگو ریورا(مشهورترین زوج هنری مکزیک) با همکاری سفارت مکزیک در کاخ نیاوران برگزار می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات گفت: از آنجا که متوسط اقتصاد دیجیتال دنیا ۱۵.۶ درصد است، باید گپ ایجاد شده در هسته و توسعه سکوها (پلتفرم‌ها) را با افزایش پهنای باند انجام دهیم.

در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های ایران و روسیه، چهار توافق نامه بین دانشگاه‌های دولتی تومسک، دانشگاه کازان، دانشگاه سچنو و دانشگاه الکتروتکنیکال سن پترزبورگ و دانشگاه شریف منعقد گردید.

کمیته امداد و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق و راه‌اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف ۲۶ دستگاه استخراج گر رمز ارز دیجیتیال غیر مجاز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیش از ۳۲ میلیون بیمه شده رایگان در سایر صندوق های بیمه سلامت از خدمات بهره مند هستند.

رئیس انجمن جراحان دهان و فک و صورت، نسبت یه عدم پوشش بیمه ای جراحی های فک و صورت انتقاد کرد.

دبیر علمی کنگره بین المللی ژنومیکس سرطان، از حمایت زیست بوم سرطان کشور خبر داد و گفت: بخش مهمی از زیست بوم شامل بیماران، پزشکان، بیمه‌های سلامت، مراکز درمانی و خیرین حوزه سلامت است.

مدیر کل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان غذا و دارو گفت: تجویز منطقی دارو با تعامل و همکاری سازمان غذا و دارو و بیمه سلامت ایران امکان پذیر است.

خانه موسیقی ایران با انتشار متنی درباره موضوع قطع بیمه تامین اجتماعی توضیحاتی را منتشر کرد.

آئین اختتامیه چهارمین جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی «مدرسه» عصر دیروز در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

مریل استریپ پس از همه جوایز متنوع سینمایی اکنون با جایزه برتر اسپانیا در هنر تجلیل می‌شود.

صدها فرزند ماندگار و مفید مرحوم اذکایی در عالم تحقیق و علم ساله و دهه‌ها و سده‌ها راهنما و دستگیر علم پژوهان و دانشجویان و تمام محققان تاریخ کشف حقایق خواهند بود.

طبق یک توافق نامه در اتحادیه اروپا شرکت های توسعه دهنده ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند چت جی پی تی باید محتوای شامل قانون کپی رایت را که برای توسعه سیستم هایشان به کار می برند اعلام کنند.

سید رحیم حسینی درباره نمایشگاه «تلاطم» و آثارش توضیحاتی داد و تاکید کرد باور دارد که این سنگ‌های سخت به کمکش آمده‌اند تا احساساتش را به نمایش بگذرد.

معترضان فرانسوی برای رساندن صدای اعتراض خود به‌گوش مقامات دولت، دست به اثاثیه آشپرخانه برده‌اند؛ کشوری در ظاهر مهد دموکراسی که در عمل تظاهرات با قابلمه و ماهیتابه را نیز برنمی‌تابد.