دولت آلمان قوانین واردات آنتی بیونتیک برای کودکان را موقتا برای حل بحران کمبود این داروی حیاتی سست می‌کند.

«دقیقه» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشر شده در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی ایران است که در قالبی متفاوت و کمتر تجربه شده توسط مرکز موسیقی حوزه هنری پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

تئاتر یکی از سرگرمی‌هایی است که برای ایجاد تفکر دقیق در ذهن کودکان کارکرد بالایی دارد تاجایی که به اعتقاد برخی کارشناسان می‌تواند در کاهش بزهکاری آنها نیز اثرگذار باشد.

مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 5 فیلم سینمایی از جمله فیلم شهید مهدوی در مرحله پیش تولید است

مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار صبح امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت در محل مزار شهدای گمنام شهر لاهیجان برگزار شد.

فراخوان حضور هنرمندان برای شرکت در دومین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» اداره‌کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: نیمی از بدهی دولت به تأمین‌اجتماعی پرداخت شده و 250 هزار میلیارد تومان از طریق دولت در اختیار سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه 300 عنوان برنامه در هفته بزرگداشت کارگر در سطح کشور طراحی و اجرا می شود از فعالیت هیات‌های اندیشه ورز بسیج کارگری برای مسئله‌یابی و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی و تولیدی خبر داد.

رئیس مرکز تحقیقات ابریشم کشور از افزایش وزنی ۱۵ درصدی هر جعبه تخم نوغان تجاری جدید داخلی با استفاده از ۸ واریته جدید در این حوزه خبر داد.

نهمین دوره ثبت نام تک درس های مجازی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل»، «اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا» و «مفاهیم تامین مالی و بیمه سلامت» تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه دارد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مشکلات فرهنگیان را شنید و برای حل برخی از این مشکلات دستوراتی را صادر کرد.

مدیرکل اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، از افزایش پوشش بیمه‌ای خدمات دندانپزشکی در مراکز جامع سلامت خبر داد.

یک نویسنده گفت: وقتی بحث مطالعهِ آزاد جدی گرفته شود، داستان خوانی و داستان نویسی هم خودبخود پدیدار خواهند شد برای بهبود قضیه انتظار می‌رود متولیان فرهنگی در این زمینه به جد تلاش کنند.

نبود برنامه‌ای مدون برای اجرای کنسرت به همراه نامشخص بودن وضعیت رهبری ارکستر، از جمله نکات مهمی است که طی ماه‌های اخیر فعالیت ارکستر سمفونیک تهران را با ابهاماتی مواجه کرده است.

40 سال شعار "فرزند کمتر، زندگی بهتر" به انحای مختلف در جامعه نهادینه شد، هزینه زیادی برای جلوگیری از فرزندآوری در جامعه شد تا اینکه متأسفانه این شعار تبدیل به یک گفتمان شد و تغییر یک گفتمان یا نشدنی است یا کاری ...

امروز ۳۰ آوریل گوگل با اختصاص لوگوی خود به آلن ریکمن از این بازیگر فقید بریتانیایی یاد کرد.