وزیر بهداشت، از تولید و ذخیره سرُم به اندازه کافی در کشور خبر داد.

دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان اعلام شد و ثبت‌نام به صورت اینترنتی و حضوری خواهد بود.

مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی، یک خبر مسرت بخش برای ماماها داشت.

چاپ چهارم کتاب «اطلس خط؛ تحقیق در خطوط اسلامی» با تألیف و تصنیف حبیب‌الله فضایلی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

اسماعیل امینی در صد و هفتادمین نشست «دگرخند» فعالیت‌های زنده‌یاد زرویی نصرآباد را عامل ایجاد حیثیتی به لحاظ معنایی، زبانی و بلاغی برای طنز دانست که باعث شد طنز جدی گرفته شود.

عبدالحمید قدیریان می‌گوید: جامعه جهانی به سمت فضایی جدید در حال حرکت است که به آن «فضای آخرالزمانی» می‌گویند، در این فضای جدید، انیمیشن یکی از ابزارهای مهم است.

مراسم رونمایی و اکران ویژه فیلم مستند «فرزند ایران» به کارگردانی علیرضا حسینی در استان یزد و ندوشن زادگاه استاد محمدعلی اسلامی ندوشن برگزار شد.

در جایزۀ البرز از 61 نفر از نخبگان و برترین‌های علمی، شامل 6 دانشمند، هشت مخترع و فناور، هفت نفر از طلاب، 10 تن از دانشجویان علوم پزشکی و 30 نفر از دانشجویان علوم پایه، علوم انسانی، علوم فنی، کشاورزی و هنر تقدیر به عمل م ...

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رشد تولید را در گرو تدابیر نظام بانکی دانست و تأکید کرد: محور پرداخت تسهیلات در مسیر رشد تولید باید تسهیل شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، ۸۰ درصد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت را شامل دهک های پایین جامعه دانست.

مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال اظهارات نسنجیده در خصوص صندوق‌های بازنشستگی، از سمت خود برکنار شد.

رئیس سازمان غذا و دارو، از تصویب تعرفه خدمات دارویی داروخانه ها در شورای عالی بیمه خبر داد.

نشستی پیرامون آثار روزبه نعمتی‌شریف روز جمعه در تاریخ ۱۵ اردیبهشت در گالری سو برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت:یکی از نکات مهم در سال تحصیلی جدید جذب 11 هزار معاون پرورشی و مشاور است که مجوز آن از سازمان برنامه و بودجه گرفته شده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر در خصوص تبلیغ سایت های شرط بندی در فضای مجازی خبر داد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در سال های اخیر از روش‌های تصویربرداری برای ارزیابی زودهنگام و غربالگری سرطان‌ها استفاده می‌شود.