با توجه به منویات رهبری مبنی بر اینکه عدم توجه به مهارت کارگر ظلم به کارگر است،سازمان فنی و حرفه ای با تکیه بر مهارت آموزی مولدسازی کارگاه های نیمه تعطیل و راکد در استان ها را دنبال می کند.

رئیس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت، بر هم افزایی ارتقا وضعیت اقتصادی و سلامت جوامع در افزایش نشاط، مطلوبیت و رفاه فرد، خانواده و اجتماع تأکید کرد.

معاون اشتغال وزارت کار از افزایش 33درصدی تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری خبر داد.

یک نگاه محاسباتی به آمارهای قرارداد کار بیانگر این است که زمانی که کارگران قرارداد ندارند یا قرارداد موقت دارند شرایط دریافت بیمه بیکاری را ندارند. آمارها نشان می دهد 50 درصد کارگران بیمه بیکاری ندارند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی (تلگرام) شهروندان توسط باند 2 نفره خبر داد.

مدیر مرکز رشد موسسه تحقیقات علوم باغبانی با اشاره به مزایای اقتصادی سالم‌سازی ارقام بومی کشور در بخش باغبانی گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ رقم از ارقام بومی باغی سالم‌سازی شده است.

رویداد فناورانه "فینوتکس" هم‌گام با دوازدهمین رویداد بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) در تاریخ 19 تا 22 اردیبهشت ماه سال 1402 در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت استان زنجان از ارائه یک هزار و 600 خدمت سرپایی و بستری به زوجین نابارور در راستای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده خبر داد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، از تعامل و همکاری سازمان بیمه سلامت با وزارت بهداشت در اجرای خدمات مراقبت در منزل خبر داد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، گفت: بسته تالاسمی از بسته‌هایی است که در اولین مرحله تشکیل این صندوق و از آبان ۱۴۰۱ عملیاتی شده است.

اولین مسابقه ملی کارتون دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی توسط باشگاه رشد استعدادهای ادبی هنری جوان برگزار می‌شود.

اداره رفاه و تعاون دانشجویان مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از آغاز ثبت نام بیمه تامین اجتماعی در مقاطع دکتری تخصصی Ph.D، دستیاری و فوق تخصص خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد گفت: ۷۹ هزار و ۶۹۷ نفر از مددجویان تحت پوشش، دارای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج هستند.

رئیس مرکز درمان ناباروری میلاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نزدیک به 15 درصد جمعیت دنیا نابارور ند و معتقدیم که زوجین هرچه زودتر اقدام به فرزندآوری کنند در شناسایی و درمان مشکلاتشان مثمرثمر است.

معاون اداره کل اعضای هیات علمی و دانشجویان بین الملل دانشگاه تهران ضمن اعلام کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی شهریه دانشجویان بین الملل، جزییات میزان شهریه دانشجویان در رشته های مختلف را تشریح کرد.

دامنه تاثیرپذیری هنر از فناوری جدید به‌ویژه هوش مصنوعی، مدام در حال افزایش است و این روند رو به رشد، قابلیت‌های پرشماری را فراروی کاربران قرار می‌دهد.