رحیمی خبر داد:

روند رو به رشد فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح‌های سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز از روند رو به رشد فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

 به گزارش ذاکرنیوز، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی از اهمیت و حساسیت بالای برخوردار است، عنوان داشت: با رصد و پایش اطلاعات مأموریت‌های صورت گرفته در همه زمینه‌ها شاهد افزایش کشفیات و توفیق در مأموریت‌های انجام شده هستیم.


سردار رحیمی با اشاره به مأموریت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان داشت: در سال گذشته در مقایسه با سال قبل آن شاهد افزایش ۳۰ درصدی ارزش ریالی پرونده‌های کشف شده پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بودیم.


وی با اشاره به افزایش ۳۹ درصدی ارزش ریالی پرونده‌های کشف شده پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن افزایش ۶۱ درصدی پرونده‌های بالای ۵۰۰ میلیون تومان را در پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شاهد بوده‌ایم، گفت: در سال قبل افزایش ۱۵ درصدی توقیف خودروهای شوتی را نیز داشته‌ایم.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در تشریح اقدامات پلیس گمرک با اشاره به افزایش ۱۱۳ درصدی پرونده‌های بالای یک میلیارد تومان این پلیس در مقایسه با سال ۱۴۰۰، گفت: در سال قبل در پلیس گمرک شاهد افزایش ۱۲۲ درصدی ارزش ریالی کشف کالای قاچاق، و افزایش ۵۶ درصدی متهمان دستگیر شده و همچنین افزایش ۱۳۱ درصدی توقیف خودروهای شوتی بوده‌ایم.


وی در تشریح اقدامات پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی عنوان داشت: با تلاش همکارانم در پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی شاهد افزایش ۶۱ درصدی ارزش ریالی کشفیات فرار مالیاتی، افزایش ۶۵ درصدی کشفیات پرونده‌های زمین خواری و افزایش ۲۶ درصدی کشفیات پول شویی بوده‌ایم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار