شرکت چاپ و نشر بین‌الملل، برای سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 اثر جدید (چاپ اول) را رونمایی خواهد کرد.

قانونگذاران اتحادیه اروپا یک گام به تصویب قوانین جدید برای ابزارهای هوش مصنوعی مانند چت جی پی تی نزدیک شده اند. آنها دیروز درباره یک پیش نویس سختگیرانه تر به توافق رسیدند.

بعد از آنکه از امام رضا (ع) شفای سرطانش را گرفت، به شکرانه سلامتی پنجاه سال دسترنجش از ساندویچی را خرج گلاب‌پاشی کرد و بر سر و روی مردم و زائران حرم رضوی عطر گل یاس ریخت.

دو کتاب «پیشوای صادق» و «حقیقت عظیم» در قالب نشست های غرفه انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران نقد و بررسی می شوند.

زمینه های همکاری میان صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور برای جبران خسارات وارد شده به تولیدات بخش کشاورزی توسعه می یابد.

محمدعلی قندهاری‌نیا مدیرعامل انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای گفت: این انتشارات با ۲۷ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب حضور دارد.

کانون پرورش فکری و ستاد مبارزه با مواد مخدر در راستای بهره‌گیری از هنر و ادبیات کودک و نوجوان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تفاهم‌نامه امضا کردند.

مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با ادای احترام به روح شهید الداغی نماهنگ «مرد» را به آهنگسازی پدرام جواد زاده منتشر کرد.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی از انتخاب دانشگاه های برتر در اجرای برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش پزشکی و بازنگری شاخص های برنامه خبر داد.

حفظ "مراتع" کشور نیازمند پشتوانه ملی و فرا وزارتخانه‌ای است اما با عقب‌نشینی سایر وزارتخانه‌ها تمامی بار اجرایی این پروژه به دوش سازمان منابع طبیعی افتاده که به تنهایی با اعتبار و نیروی ناکافی مواجه شده است.

رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت:شرکت کنندگان و برندگان المپیاد ملی فرش ایران ،سفیران فرهنگی و اقتصادی این هنر و صنعت برای استان محل زندگیشان هستند از این سفیران درخواست می‌شود که نسبت به راه اندازی خانه‌های خلاق در شهر استان ...

سه نفر از چهره های ماندگار علم رادیولوژی ایران، در سی و هشتمین کنگره بین المللی رادیولوژی ایران تقدیر شدند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: خدمات پنجره مدیریت واحد زمین باید منطبق بر فعالیت دستگاه‌ها و فراگیر برای کل کشور باشد.

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: شعار سال چراغ راه برای رفع مشکلات آحاد مختلف مردم از جمله کاهش نرخ بیکاری، ایجاد رونق در تولید، افزایش رشد اقتصادی و کاهش فاصله طبقاتی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، در راستای تحقق عملی شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) از ناحیه دستگاه قضا، دستورات مهمی را صادر کرد.

هرسال در دوره برگزاری نمایشگاه کتاب نشست‌های تخصصی و عمومی مرتبط با حوزه نشر در بخش‌هایی از محل برگزاری برپاست که در این نشسته‌ها کارشناسان و برخی فعالان عرصه نشر و مخاطبان و کارشناسان حاضر هستند و درباره موضوع خاصی به ت ...