وزیر اقتصاد یکی از اقداماتی را که بانک توسعه اسلامی می‌تواند انجام دهد، تأسیس نهادها و ایجاد ابزارهای مالی برای کمک به سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه و انتقال و به‌کارگیری دانش فنی در کشورهای مسلمان عنوان کرد.

پرستاران بازنشسته از اینکه بعد از بازنشستگی فراموش می‌شوند گله مند بوده و درخواست دارند سازمان نظام پرستاری، پروتکلی برای پرستاران بازنشسته طراحی کند.

محسن یگانه خواننده‌ای است که حدود دو دهه در موسیقی پاپ ایران حضور داشته و همواره توانسته خود را در اوج نگه‌دارد و کیفیت بالایی در آثار و اجراهایش داشته باشد.

توسعه، جلوگیری از انقراض و مردمی‌سازی پرورش شتر دوکوهانه در طرح مشترک ایران و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) هدفگذاری شده است.

رئیس جامعه جراحان ایران، گفت: تا زمانی که تعرفه های پزشکی در شورای عالی بیمه سلامت تعیین شود، نمی توان به عادلانه شدن تعرفه ها امیدوار بود.

چند گروه و هنرمند موسیقایی طی روزهای پیش رو در سالن‌های تهران و تعدادی دیگر از شهرستان‌های کشور مجموعه کنسرت‌هایی را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهند.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: مهدویت قاعده فلسفه سیاسی جمهوری اسلامی ایران است و باید آموزش، پژوهش و دانش مهدوی ارتقا یابد.

پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله فرمودند: «مَن لا مَعاشَ لَهُ لا مَعادَ لَهُ»، «برای هر کس که معاشی نباشد، معادی نیز نمی‌باشد» بنابراین این فقر است که بی اعتقادی ایجاد می‌کند.

رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی گفت: ضروری است بنگاه های اقتصادی، اصناف، اتحادیه ها و بازار کار، تقاضای خود را برای تربیت نیروی انسانی اعلام کنند تا بتوانیم با هم افزایی و تربیت نیروی انسانی مسیر اشتغال را هموا ...

زنگ خطر سالخوردگی جمعیت کشور به صدا در آمده و حالا در لبه پرتگاه سیاه چاله جمعیتی ایستاده ایم.

محمد حسین لطیفی کارگردان فیلم سینمایی «غریب» درباره ارجاعات برخی دیالوگ‌های این فیلم به اتفاقات و جریانات روز جامعه، به ارائه توضیحاتی پرداخت.

دبیر علمی جامعه جراحان ایران، با عنوان این مطلب که قسمت عمده‌ای از خدمات سلامت را پزشکان ارائه می‌ دهند، گفت: جامعه پزشکی باید از ابعاد مختلف مورد حمایت قرار گیرد.

هفدهمین نوبت از «پاتوق هنر»‌ با بررسی موضوع اقتباس با محوریت فیلم «دسته دختران» برگزار شد.

معاون هماهنگی و رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت: نشست تقریظ کتاب «کتاب خاتون و قوماندان» رویداد بزرگ فرهنگی است و انتقال فرهنگ شهادت جز با ابزار هنر به نسل جوان میسر نمی‌شود.

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه پانزدهم اردیبهشت 1402 به تفکیک اجراها مشخص شد.

نظام پرداخت رسمی نظام مبادلات ارزی است که بر خلاف انتقالات تراستی محور در چارچوب رسمی و مبتنی بر حساب کارگزاری بانک مرکزی و شبکه بانکی باشد.