وزیر اقتصاد در حصن علنی مجلس گفت:: ۵۸ هزار میلیارد تومان واگذاری اموال مازاد بانک‌ها از ابتدای دولت تا پایان اسفند ۱۴۰۱ انجام شد.

در کنفرانس برتون وودز تصمیم گرفته شد دلار در مبادلات تجاری خارجی کشورها یک ارز مرجع باشد و ارزش آن برای هر اونس طلا ۰۸۷۵ / ۳۵ دلار تعیین شد.

مدیرعامل بانک دی جامعه ایثارگری را اولویت اول این بانک در ارائه تسهیلات مسکن دانست و گفت: اماده تامین مسکن جامعه ایثارگری هستیم.

درحالی رئیس‌جمهوری دستور تسهیل شرایط تامین مسکن مستاجران را صادر کرده که پرداخت وام ودیعه 100 میلیون تومانی مستاجران تهرانی برای سال 1402 تمدید شده است.

پروسه آزادسازی حساب های وکالتی از امروز آغاز شده و این موضوع برای افرادی است که از ادامه ثبت نام در خودروهای وارداتی انصراف داده و یا مشمول نشده اند.

یک کارشناس اقتصادی گفت: بنزینی که امروز به قیمت 3 هزار تومان فروخته می‌شود در شش ماهه ابتدای سال به قیمت 27 سنت از جانب پالایشگاه‌ها صادر شده است. در حالی است که دولت بنزین را 80 سنت از پالایشگاه ها می‌خرد.

تلفن مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا با اختلال موقتی مواجه شده است‌.

بانک سپه در سال گذشته 201 هزار و 631 میلیارد و200 میلیون تومان در قالب یک میلیون و 967 هزار و262 فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت کرده است.

معاون بین‌الملل بانک صادرات ایران از آمادگی این بانک برای افتتاح انواع حساب‌های ارزی با مزایای ویژه برای عموم هموطنان خبر داد.

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه حاکم بلامنازع در اقتصاد ایران جو روانی و انتظارات تورمی است، گفت: تا زمانی که شفافیت اقتصادی ایجاد نکنیم و برای فعالیت‌های غیرمولد هزینه ایجاد نکنیم امکان مهار پایدار تورم را نخواهیم داشت ...

رئیس جمهور با بیان تاثیر بازار بورس بر سایر بازارها، بر مدیریت وزیر اقتصاد در هماهنگ کردن همه بخش‌های مرتبط برای عملکرد صحیح این بازار تاکید کرد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد با تاکید بر توسعه سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد گفت: در همین راستا نیز 358 بسته و پروژه سرمایه‌گذاری به ارزش 240 هزار میلیارد تومان برای ارایه به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی آماده شده است.

اقتصادگویا:به منظور افزایش امنیت در امور بانکی مشتریان بانک ایران زمین، اپلیکیشن رمزساز به روز رسانی شد.

یک کارشناس اقتصادی گفت: برای جهش تولید مسکن باید بخش خصوصی وارد بازار ساخت و ساز شود.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۴۲۰ نفر متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۶۹ همت تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

تحلیلگران بانکی تخمین می زنند که سه بانک اصلی ایالات متحده یعنی جی پی مورگان، ولز فارگو و بانک آمریکا 521 میلیارد دلار از سپرده های خود را طی سال گذشته میلادی در شدیدترین رکود یک دهه اخیر از دست داده‌اند.

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...