رئیس‌کل بانک مرکزی از مهلت شش ماهه این بانک به بانک‌های ناتراز ( تا شهریورماه ) برای اصلاح اضافه برداشت‌هایشان خبر داد و تاکید کرد: اجرای دقیق و موثر سیاست پولی به منظور کنترل نقدینگی و تورم با وجود بانک‌های ناتراز امکان ...

بانکها که "بنگاه خیریه" نیستند، برعکس "بنگاه های اقتصادی انتفاعی" هستند، پس آیا با این روند غلط و محدود کردن درآمد بانکها، زمینۀ ایجاد بحران و نابسامانی در بانکها را بوجود نمی آوریم؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه حدود 485 همت از منابع تبصره 14 برای یارانه‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: حدود 315 همت شامل یارانه نقدی، 29 همت برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و 15.5 همت نیز برای خانواده ...

رئیس انجمن صنفی تولید کنندگان و وارد کنندگان تجهیزات پزشکی، با اشاره به اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای تجهیزات پزشکی گفت: برای تأمین به موقع ارز تجهیزات پزشکی، یک ستاد تشکیل شود.

مدیر طرح های کلان ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته با تشریح‌ موانع توسعه وسائل نقلیه برقی در کشور گفت: تا سال آتی بستر راه اندازی ایستگاه های شارژ فراهم می شود.

گمرک ایران فهرست فعالان مجاز اقتصادی را بر اساس معیارهایی مثل بازگشت ارز صادراتی بروزرسانی کرده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس، با انتقاد از عدم تامین اعتبارات مورد نیاز دارویی کشور، گفت: طرح دارویار به دلیل عدم وجود اعتبارات بودجه‌ای لازم، به صورت کامل اجرایی نشد.

هیئت واگذاری در نخستین جلسه خود در سال جدید فهرست شرکت‌های مشمول واگذاری در سال 1402 که 208 شرکت را شامل می‌شود، تصویب کرد.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 74 سنت معادل 0.91 درصد کاهش به 80 دلار و 92 سنت رسید.

بعد از حذف دفتر کل انبارها و بی اطلاعی گمرک از وضعیت کالاهای اظهار نشده موجود در محوطه های بندری و انبارهای مناطق آزاد این موضوع چالشهای جدی ایجاد کرده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: والدین متولدین 1401 از دوشنبه 4 اردیبهشت ماه به مرور می‌توانند برای دریافت سهام نوزادان خود بدون مراجعه حضوری و از طریق درگاه ملی دولت هوشمند اقدام کنند.

واگذاری سهام صندوق‌های قابل معامله برای متولدین 1401 در حالی در حال انجام است که با پس‌انداز سود سالانه سهام‌های اختصاص داده شده و رشد قیمت آنها در پایان 24 سالگی فرد با سرمایه اولیه مطلوبی در بازار بورس به فعالیت خود اد ...

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.12درصد کاهش به 1980 دلار و 77 سنت رسید.

شبکه خبری راشاتودی در گزارشی اعلام کرد که شرکت سایپا قرار است در ماه ژوئن فروش خودرو در روسیه را آغاز کند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی به تعیین تکلیف 3 هزار و 800 اموال غیرمنقول در کشور ‌اشاره کرد و گفت: اموال غیر‌منقول و منقول در استان‌های کشور نیز در مرحله ارزش‌گذاری و ارزش‌افزایی قرار دارد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای تولیدی کشور با تاکید بر اینکه در دنیای امروز، دنیای هوش مصنوعی و دانش نوین جهانی است، گفت: ما هنوز اندرخم یک کوچه و در بن بست هستیم و برای خلاصی، با الهام از گفتمان رهبری چاره ای جز خانه تکانی ...

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...