با حضور معاون وزیر صمت، عملیات اجرایی احداث جاده دسترسی به معادن خاک رس شهرستان کوار در راستای تاثیر در فرایند توسعه و رونق تولید و تامین زیر ساخت‌ها در معادن و صنایع معدنی آغاز شد.

در مراسمی از پروژه‌های عمرانی شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن رونمایی شد.

به گفته بانک مرکزی اندونزی، این کشور در سیاست دور شدن از دلار آمریکا در مبادلات تجاری و مالی خود از گروه بریکس پیروی می‌کند.

ناشران یک مجله آلمانی که مصاحبه با مایکل شوماخر که با هوش مصنوعی نوشته شده بود را چاپ کردند، سردبیر را اخراج و از خانواده این راننده مسابقات اتومبیلرانی «فرمول یک»عذرخواهی کردند.

رییس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مصوبه نهایی مجلس همان مواردی نبود که مورد نظر سازمان امور مالیاتی بوده باشد، گفت: برخی احکام تصویب شده درآمدهای مالیاتی را کاهش داد با این وجود تلاش می‌کنیم از مسیرهای عادلانه درآمد ...

سازمانی که مسئولیت مشاوره به دولت ایرلند درباره امنیت سایبری را دارد، به کارمندان بخش ها و سازمان های مختلف دولتی توصیه کرد از اپ تیک تاک در دستگاه های رسمی استفاده نکنند.

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از راه‌اندازی خط منظم کشتیرانی بندر امام (ره) به بنادر امارات، هند و چین خبر داد و گفت: تحقق اقتصاد دریامحور جزو سیاست‌های دولت است.

وزیر اقتصاد برزیل اعلام کرد این کشور بر محموله های شرکت ها بزرگ تجارت الکترونیک مالیات وضع می کند. 

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه با بیان اینکه معاملات مکرر مسکن مشمول ۶۰ درصد مالیات می‌شود، گفت: دوفوریت این طرح هفته جاری به مجلس ارسال می‌شود و تا پیش از تابستان عملیاتی خواد شد.

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه حمل و نقل ایران از امکان استفاده از منابع مالی کشورهای روسیه و هند برای اجرای طرح‌های زیرساختی حمل‌ونقل ایران خبر داد.

یادداشت تفاهم همکاری سه جانبه بین صندوق توسعه حمل و نقل ایران، شورای هماهنگی حمل و نقل اوراسیایی و مرکز توسعه اقتصادی کشورهای مشترک المنافع (CIS) در مسکو به امضا رسید.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر سفیر چین به شیراز در آینده نزدیک خبر داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با پیش بینی فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن، گفت:آورده 600 میلیون تومانی برای جامعه هدف این طرح بسیار سنگین و غیرقابل تامین است.

بر اساس آمارها حدود13 هزار میلیارد تومان از ضمانتهای پذیرفته شده در گمرک ایران طی سال 1401 در سال جاری وصول خواهد شد.

بانک مرکزی در راستای پایش حداکثری بازار ارز در نظر دارد برای جلوگیری از خروج ارز با سازوکارهایی مثل کم اظهاری صادراتی و بیش اظهاری وارداتی اصلاحاتی را با کمک گمرک ایران اعمال کند.

مدیر اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی گفت: براساس مصوبه بانک مرکزی مدت زمان بازگشت ارز صادرات شرکت‌هایی از جمله شرکت‌های پتروشیمی، فولادی و پالایشی از ۱۲۵ روز به ۸۰ روز کاهش یافته است.

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...