رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان جنوبی در نامه‌ای به رئیس شورای مرکزی خواستار پیگیری فوری و جدی درخواست مطالبه 30 درصد حق نظارت ناظران از سوی سازمان تامین اجتماعی شد.

افزایش چشم‌گیر قیمت‌ها در بازار خودرو بر مشکلات مردم در شرکت‌های بیمه هنگام دریافت خسارات افزوده است؛ با این حال هنوز مجلس اصلاحیه قانون بیمه شخص ثالث را بررسی نکرده است!

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور فراجا صفر تا صد دریافت "گواهینامه آسان" موتورسیکلت را تشریح کرد.

یکی از ثروتمندترین افراد روسیه که تحت تحریم غرب نیز قرار گرفته است، طی اظهاراتی نسبت به تبعات افزایش بدهی جهانی که طی سال گذشته از 290 تریلیون دلار گذشت، هشدار داد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: بیشترین کمبود مسکن متعلق به کلانشهرها بوده که کمترین دخالت دولت‌ها هم در همین مناطق صورت گرفته است.

وزیر اقتصاد درنامه‌ای به رئیس جمهور برای تعیین فهرست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، لوازم اولیه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خواهان همکاری فوری وزارتخانه‌های مختلف شد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در سخنانی گفت: تایوان از نظر اقتصادی و راهبردی اهمیت زیادی برای اروپا دارد.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.13 درصد افزایش به 1997 دلار و 70 سنت رسید.

شرایط و نحوه دریافت ارز با کارت ملی در سال جدید تغییر کرده است، اما در اولین گام اخد این سهمیه ارزی باید حساب جدید ارزی در بانک ایجاد کنیم.

عضو هئیت علمی دانشکده اقتصاد گفت: هر اتفاق مهم و غیر مهمی که در دنیا رخ می دهد باعث می شود که بازارهای کشور دچار شوک شود و در نتیجه رشد نقدینگی و تورم را به همراه داشته باشد.

سخنگوی دولت گفت: اسامی ابربدهکاران بانکی و اطلاعات کلی تسهیلات کلان بانکی در اختیار عموم رسانه‌ها و مردم قرار خواهد گرفت که این اقدام برای اولین بار در دولت سیزدهم آغاز شده است.

در جلسه‌ای به ریاست مخبر مقرر شد به‌منظور جلوگیری و کنترل سوداگری در بخش مسکن با قید فوریت درخصوص طرح مالیات بر معاملات مکرر مسکن تصمیم‌گیری و پس از تصویب در هیات دولت، لایحه‌ای دوفوریتی به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اهداء لوح سپاس از بانک سپه به جهت حمایت از خانواده های زندانیان و همچنین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تقدیر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام 56 هزار و 425 خانوار تهرانی برای تسهیلات خودمالکی نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: تاکنون به 4292 متقاضی وام پرداخت شده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ما به وعده خود درباره فروش اموال مازاد بانک‌ها عمل کردیم و تا پایان اسفند ۱۴۰۱ واگذاری اموال مازاد بانک‌ها به ۵۸ همت رسید.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی گفت: بانک‌ها از امروز دوشنبه موظف به رفع مسدودی حساب‌های وکالتی متقاضیان خودرو خواهند بود.

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...