دو کتاب «عشق بوم کودکانه» نوشته آذر خزاعی سرچشمه و «نقاشی‌های بزرگ‌تر از قاب» نوشته ناصر پروانی فردا پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شوند.

قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: مجموع فروش در بخش مجازی و حضوری ۱۹۸ میلیارد تومان است و می‌توان گفت نمایشگاه کتاب به مرز ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

پس از حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی زیادی به نمایشگاه کتاب سر زدند.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران از اختصاص یارانه 40 میلیارد تومانی برای نمایشگاه این دوره خبر داد و گفت:‌علاوه بر این 6 میلیارد نیز برای تجهیز کتابخانه نهادها اختصاص یافت.

فراخوان سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سه بخش فردی، خانوادگی و گروهی ویژه خواهران و برادران منتشر شد.

امسال در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شبکه‌های سیما روزانه ١٢ ساعت به صورت زنده و مستقیم این رویداد بزرگ فرهنگی کشور را برای علاقه‌مندان یار مهربان پوشش می‌دهند.

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری خود با خبرنگاران اعلام کرد تا ساعت ۲۰ روز ششم این‌رویداد مجموع فروش حضوری ناشران به ۱۴۴ میلیارد تومان رسیده است.

تیری فرمو مدیر جشنواره فیلم کن که امشب کارش را شروع می‌کند، به خاطر مشکلات تهیه بلیت عذرخواهی کرد.

مستند پرتره سردار شهید ایوب مطلب‌زاده با عنوان «حاج ابوجواد» سه‌شنبه ساعت ۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

از شاخصه های سیره اجتماعی امام صادق(ع)ارتباط با مردم و طبقات فرو دست بود؛ مردم مدینه شب‌ها بر در خانه‌های خود انفاقی از ناشناسی دریافت می‌کردند که بعدها متوجه شدند آن فرد امام صادق بوده است.

استاد حوزه علمیه با توصیه به جوانان گفت: نمازتان را سبک نشمارید چرا که نخستین تفاوت دوزخیان با بهشتیان همین ترک کردن و سبک شمردن نماز است‌.

کتاب مقیم سرزمین آفتاب که واکاوی حضور ایرانیان در ژاپن است امروز در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد.

وزیر فرهنگ ونزوئلا در پیامی به آیین رونمایی ترجمه اسپانیایی کتاب «سلول شماره ۱۴» گفت: این کتاب می‌تواند راهنمای ارزشمندی برای کشورهای خواهان استقلال و آزادی خواهان جهان باشد.

نقالی یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که علاوه بر نقش آفرینی در حفظ و ماندگاری ادبیات پارسی و افسانه‌های ایرانی می‌تواند زمینه ساز اعتلای فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی باشد.

با حضور مجید قناد نمایش «در گوشی» به نویسندگی و کارگردانی نرگس اصغری در تالار هنر افتتاح شد.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی