در پی درگذشت استاد زنده‌یاد محمد بهرامی هنرمند شاخص و پیشکسوت عرصه گرافیک، نقاشی و نگارگری، عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی پیام تسلیتی را صادر کرد.

شصت و هفتمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی در ادامه سلسلسه نشست های هم اندیشی با مجموعه های فرهنگی و هنری برگزار شد.

«داستان انقلاب در ایران و جهان» با نگاهی به آثار تولید شده و تجربیات کسب شده در این حوزه، به قلم محمدرضا سرشار منتشر شد.

تلاش عربستان در حمایت از فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم کن و علاقه‌مندی به ستاره آن یعنی جانی دپ، دستمایه گزارشی از هالیوود ریپوتر درباره سرمایه‌گذاری عربستان در فیلم‌های سینمایی شده است.

امام‌ جمعه‌ هشتگرد در یک گفت‌وگوی متفاوت به سوالات مختلفی درباره وضعیت روحانیت، حجاب، سلبریتی‌ها و برخی دیگر از مسائل اجتماعی و سیاسی پاسخ گفت.

یک پژوهشگر فلسفه هنر و رسانه گفت: ایجاد کارگروه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای دینی در ایجاد هم‌افزایی میان آنها از برنامه‌های ستاد راهبری بازی و سرگرمی حوزه علمیه قم است.

شرکت بیمه تجارت‌نو موفق شد گواهینامه استاندارد ایزو ۳۱۰۰۰ را از مؤسسه توف‌نورد اتریش دریافت کند.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مسئولیت من این است که بیمه معلم را به فرهنگیان بازگردانم.

ردیابی مواضع افراد شناخته شده‌ی ایرانی نظیر اکبر هاشمی رفسنجانی، محسن کنگرلو، علی هاشمی بهرمانی، فریدون وردی‌نژاد، حسن روحانی و ... از ایران و همچنین رونالد ریگان، رابرت مک فارلین و ... از آمریکا جذابیت کتاب «طعمه هتل هی ...

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از پوستر دهمین سوگواره ملی تعزیه ده زیار به پنج زبان بین‌المللی رونمایی شد.

دومین جلسه کارگروه «توسعه صنایع دانش بنیان و خلاق قرآنی»با دو دستور جلسه ارائه راهکارهای توسعه شکل‌گیری مؤسسات دانش بنیان و بررسی ظرفیت‌های دستگاه‌ها در موضوع حمایت و تسهیل‌گری برگزار شد.

اولین جلسه کارگروه بین الملل ستاد بزرگداشت دهه کرامت روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) برگزار شد.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره ملی خوشنویسی شکوه شاهنامه گفت: خط نستعلیق شناسه یا شناسنامه هنر ملی ایران در دنیا است.

ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)، غرفه محصولات نماز و مهدویت در نمایشگاه کتاب تهران برپا کرده است.

اعضای هیات مدیره دوره دهم انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران باحضور در مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عبدالرضا سهرابی دیدار کردند.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی