روز گذشته الک بالدوین پس از انتشار یک پست اینستاگرامی به همراه پاتریک اسکات مک درموت دردسری تازه برای خود ایجاد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پرستاری، از وزارت بهداشت بابت اینکه بودجه تعرفه گذاری خدمات پرستاری به درستی هزینه نشده است، گلایه کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پرستاری، از وزارت بهداشت بابت اینکه بودجه تعرفه گذاری خدمات پرستاری به درستی هزینه نشده است، گلایه کرد.

معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، در خصوص پرداخت هزینه های زایمان در مراکز دولتی و خصوصی، توضیحاتی ارائه داد.

جواد محقق از ارسال ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی خبرداد و گفت:امروز شاعران تخصصی کودک و نوجوان به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته است.

محمد بهرامی هنرمند شناخته‌شده عرصه هنرهای تجسمی در زمینه‌هایی چون طراحی، گرافیک، نگارگری و نفاشی دار فانی را وداع گفت.

وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که دولت در سال جاری برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان و آرد خبازی ندارد.

مدیرکل آموزش‌های فنی حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش گفت:طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مسئله هدایت تحصیلی از ابتدای دوره اول تا پایه نهم به صورت مرحله به مرحله باید انجام شود اما تا به امروز این مسئله به طور کامل محقق ...

بیش از 2 هزار کارت‌خوان شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نصب شده‌اند تا علاقه‌مندان و ناشران کتاب در این رویداد بزرگ‌ترین فرهنگی بتوانند به‌سادگی و سرعت تبادلات مالی خود را انجام ...

مجله هنری «مرصع» هر پنجشنبه با اجرای اسماعیل باستانی با نگاهی به بخش مغفول مانده هنر و پرداختن به چهره های جوان و کمتر شناخته شده در نقاط مختلف کشور روی آنتن می رود.

ثبت‌نام در سامانه‌های تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند در تارنمای بانک مرکزی کاملاً رایگان است و هیچگونه هزینه‌ای از متقاضیان در زمان ثبت‌نام دریافت نمی‌شود.

انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران در نامه ای به بانک مرکزی اعلام کرد، هیچ ارزی به ۲۰۰ هزار روغن خام رسوبی در بنادر کشور تعلق نگرفته و واردکنندگان در انتظار تخصیص ارز برای ترخیص آن ها هستند.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این‌که 56 درصد زایمان‌ها به روش سزارین انجام می‌شود، گفت: انجام زایمان طبیعی در بیمارستان‌های دولتی آموزشی و غیرآموزشی رایگان است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در جلسه اخیر کمیسیون متبوعش خبر داد.

رئیس ایکوم ایران برنامه‌های کمیته ملی موزه‌های ایران را به مناسبت روز جهانی موزه‌ها اعلام کرد و گفت: نشست اصلی روز ۲۸ اردیبهشت در خانه هنرمندان برگزار می شود.

یکی از تهیه‌کنندگان و پژوهشگران موسیقی نواحی از آغاز برگزاری پروژه «دوازده مقام» به میزبانی فرهنگستان هنر و تدارک برای برپایی پروژه «شب‌های موسیقی اقوام» در بنیاد فرهنگی هنری رودکی خبر داد.

رییس شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره موسیقی امیرجاهد معتقد است که شهرداری تهران و وزارت ارشاد می‌توانند حمایت ...