رئیس سازمان غذا و دارو، از دستور بانک مرکزی به بانک های عامل برای پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش به شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی خبر داد.

مهلت ثبت نام هنرمندان برای حضور در رویداد ملی طراحی پوستر فرداساز با محوریت افزایش جمعیت و فرزندآوری تمدید شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه ۲۴ استان با تنش آبی مواجه است افزود این بحران در هفت استان بسیار شدید گزارش شده ایت.

سرپرست دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی از راه‌اندازی هلدینگ برای گردهم آوردن تمام فعالان صنایع‌دستی خبر داد و گفت: هم‌جوشی و همکاری با اتاق‌های بازرگانی درحال انجام است.

بیمه ها مدعی هستند که قریب به ۹۹ درصد پزشکان در حال حاضر مشغول نسخه نویسی الکترونیکی هستند، اما آنچه در مطب ها می بینیم؛ خلاف این ادعا است.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از یگان های مرزی استان کردستان با تاکید بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا گفت: بی تردید قاچاق کالا و ارز خسارت جبران ناپذیری بر اقتصاد دارد.

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد گفت: ۱۵ خرداد نقطه عطفی در جریان انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به توانمندی ۳۴۰ شرکت دانش‌بنیان در ساخت تجهیزات پزشکی، گفت:این شرکتها برای حضور در بازارهای بین‌المللی از ظرفیت کافی برخوردارند.

گفت‌وگو از مهدویت و حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه منحصر در مناسبت مذهبی نیست، بلکه باید در تمامی روزها و فصل‌های سال در این باره آن اهتمام داشته باشیم.

مرکز آموزش تخصصی تفسیر و علوم قرآن تحت اشراف آیت الله مکارم شیرازی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانش پژوه می‌پذیرد.

یک کارشناس تعلیم و تربیت و عضو میز تعلیم و تربیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات و دردسرهای تک فرزندی توضیحاتی داد.

​ ​​نخستین جشنواره ملی «مهر سپهر» به همت بانک صادرات ایران و با هدف حمایت از نخبگان ممتاز و موفق کانون هموفیلی ایران برگزار شد.

بر اساس آمارهای رسمی وزارت بهداشت، ۳.۵ میلیون زوج نابارور در انتظار فرزندآوری هستند.

سمنان- بحران جمعیت در کنار آب دو دغدغه جدی مسئولان استان سمنان است حالا اما دولت مشوق‌هایی مانند مسکن ملی و همچنین بیمه سلامت را برای فرزندآوری در این استان اعمال کرده است.

درحالی که از روز 20 اردیبهشت تا امروز 5 نشست خبری برای ارائه آمار مرتبط با سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار شده بررسی‌آماری این رویداد فرهنگی نشان می‌دهد، مخاطبان همچنان علاقمند به خریدهای حضوری هستند.

دبیر کارگروه تولید بار اول معاونت علمی با اشاره به معیار تولید بار اول گفت:‌ کافی است کارفرما با تخمین اعلام کند که کالایی در بازار یافت نشد، کارگروهی در معاونت علمی و فن‌آوری به‌عنوان مرجع برای نخستین بار این موضوع را چ ...

رییس شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره موسیقی امیرجاهد معتقد است که شهرداری تهران و وزارت ارشاد می‌توانند حمایت ...