فعالان کارگری با انتقاد از خروج کارگران مناطق آزاد و ویژه از چتر حمایتی قانون کار می‌گویند: یکی از معضلاتی که در پی فقدان تشکل‌های کارگری در این مناطق شکل گرفته، ضعف در رسیدگی به اختلافات کارگری و کارفرمایی است.

نشانه‌ها موید اقدامات سرمایه گذار برای اجرای پروژه میانکاله است. مدیرکل دفتر ارزیابی سازمان محیط زیست می‌گوید پیگیر توقف اجرای پروژه هستیم و متخلفات بزودی تبعات اقداماتشان را خواهند دید.

مقابله با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های مهم پلیس امنیت اقتصادی فراجا است و بر همین اساس طی شبانه روز گذشته اقدامات زیادی در این راستا صورت گرفته است.

یک گونه ماهی 12 میلیون ساله توسط یک تیم تحقیقاتی ایرانی، آلمانی و ترکیه‌ای در آب‌های غرب آسیا در حوضه آبریز رودخانه دجله کشف شد.

رسانه‌ها از وقوع تراژدی دیگری برای پناهندگان در دریای مدیترانه و در نزدیکی سواحل اسپانیا خبر دادند که طی آن یک قایق حامل پناهجویان غرق شده و تا به حال جسد یک نوزاد یافت شده و بیش از 30 نفر هم مفقود شده‌اند.

وزیر بهداشت از نمایشگاه دستاوردهای چشم پزشکی در سی و دومین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران در مرکز همایش‌های رازی بازدید کرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی می‌گوید در مسأله فرزندآوری، مسأله مالی، مسأله اصلی نیست. مسأله فرهنگی در اولویت است و ما موظف هستیم با مردم حرف بزنیم.

پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا به تصویب قانون جدیدی رای داده که کل چرخه عمل باتری دستگاه های الکترونیکی از طراحی تا پایان عمر را تغییر می دهد.

رسانه‌های فرانسوی می‌گویند نیروهای پلیس این کشور با فعالان محیط زیست و معترضان به احداث خط ریلی بین این کشور و ایتالیا درگیر شده و شماری نیز زخمی شدند.

در حالی که «مرغ برای لیندا!» و «رویاهای روباتیک» مهم‌ترین جوایز فیلم‌های بلند جشنواره انسی ۲۰۲۳ را کسب کردند، جایزه بهترین فیلم کوتاه اول هم به «یونیفورم ما» ساخته یگانه مقدم از ایران رسید.

از خوشحالی برگشت من گریه‌اش گرفت. گفتم محمود خوب ما را آن‌جا کاشتی و آمدی! گفت «خوب آمدید بالا و من را خوب رد کردید ولی رفتید توی دیوار آتشی که برای من درست کرده بودند. شما ندیدید و من دیدم.

زهره صفوی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ضمن مرور بخشی از خاطرات و تجربیات خود از سال‌های بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها، می‌گوید اگر یک بار دیگر به دنیا می‌آمد، دیگر سراغ بازیگری نمی‌رفت!

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، یکی از مشکلات اجرای کامل طرح نسخه نویسی الکترونیکی را عدم همکاری بیمه های تکمیلی دانست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشتغال پایدار در زمره مسائل و موضوعات روز در سازمان ملل است و باید گفت ما با یک بحران جهانی در حوزه مشاغل مواجه هستیم که تاکنون آن را تجربه نکرده بودیم.

در فرانسه میانگین درآمد در پایتخت حدود 2500 دلار است و مبلغ 500 تا 3000 دلار جریمه برای "رانندگی در حالت مستی" تعیین شده که معادل یک پنجم تا تمام درآمد ماهانه‌ یک شهروند فرانسوی است! جریمه همین تخلف در کشورمان ...

سخنرانی اخیر رهبری در سالگرد ارتحال امام( ره) را می‌توان یکی از جلوه‌های جامع در تبیین قرآنی مرحله‌ کنونی مبارزه دانست.