سرپرست ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی خبر داد؛

ثبت نام ۲۵۲ نفر در شانزدهمین مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی

سرپرست ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی از ثبت نام ۲۵۲ نفر از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» خبر داد.

به گزارش ذاکرنیوز، حجت‌الاسلام علی محقی صبح چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است و علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند تا پایان تیرماه در این مسابقات شرکت کنند.


سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: مخاطبان این طرح باید عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور بوده و در رده‌های سنی کودکان (زیر ۷ سال)، نوجوانان (۷ تا ۱۶ سال) و جوانان (۱۷ تا ۳۰ سال) قرار گیرند.


محققی با اشاره به اینکه ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان از اول اردیبهشت در سطح خراسان جنوبی آغاز شده است، گفت: علاقمندان شرکت در این مسابقات می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش فعالیت‌های من مراجعه نموده و با انتخاب مدهامّتان به صفحه ارسال فایل هدایت شوند.


وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش «اعضا» و «کانونی» برگزار می‌شود، اظهار کرد: رشته‌های «قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، معارف اهل بیت (علیهم السلام)، اذان، حفظ کل، حفظ‌جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی» در بخش اعضا و «جلسات قرآن کریم (مساجد پایگاه قرآن)، تلاوت نور و تولیدات هنری» ویژه بخش کانونی است.


محقی یادآور شد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامّتان در دو دوره گذشته (چهاردهم و پانزدهم) رتبه اول تا سوم را کسب شده‌اند و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه در دو دوره گذشته (۱۴۰۱و ۱۴۰۰) رتبه اول تا پنجم ملی یا بین‌المللی را کسب کرده‌اند، نمی‌توانند در این مسابقات در همان رشته شرکت کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار