قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور:

نگرانی برای پرداخت خسارت‌های کشاورزی وجود ندارد

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور از کشاورزان خواست تا نسبت به بیمه محصولات کشاورزی اقدام کنند و گفت: نگرانی برای پرداخت غرامت ها وجود ندارد.

به گزارش ذاکرنیوز، علیرضا آل امین پیش از ظهر چهارشنبه در جشنواره فرهنگی ترویج بیمه محصولات کشاورزی در بابلسر بیمه کشاورزی را مهم‌ترین بیمه در دنیا دانست و با اشاره به حمایت‌های دولت‌ها از این بیمه افزوده ایران پس از ایالات متحده آمریکا رتبه دوم را در بیمه محصولات کشاورزی دارد.


وی خشکسالی را از جمله مشکلات مهم در کشور بیان کرد و نقش بیمه محصولات کشاورزی را در جبران خسارت‌ها مهم دانست و گفت: دولت برای تقویت بیمه کشاورزی اهتمام ویژه‌ای دارد و به کارگیری ظرفیت دهیاران برای ترویج صنعت از برنامه‌ها است.


قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور از کشاورزان خواست تا بدون نگرانی بیمه محصولات کشاورزی انجام دهند و گفت: پرداخت غرامت‌های ناشی از خسارت‌ها در بخش کشاورزی و قطعی است و نگرانی در این بخش وجود ندارد.


آل امین سابقه بیمه صندوق کشاورزی را ۴۰ ساله بیان کرد و با اشاره به همکاری ویژه دولت باصندوق افزود: با توجه به قانون، بانک کشاورزی بانک تخصصی ویژه کشاورزان است و از کشاورزان و دهیاران درخواست داریم تا حساب کشاورزان به سمت بانک کشاورزی سوق دهند.


قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی از تشکیل ۷۴۰ هزار پرونده خسارت بیمه محصولات کشاورزی در سال قبل خبر داد و گفت: بیش از ۵ هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به خسارت دیدگان بیمه بخش کشاورزی پرداخت شده است

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار