استاندار لرستان مطرح کرد؛

سرمایه‌گذاری ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومانی در لرستان

استاندار لرستان گفت: ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان از سوی واحدهای تولیدی، اقتصادی و بخش خصوصی در استان در یک سال و نیم گذشته سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

به گزارش ذاکرنیوز ، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در نخستین جلسه شورای گفتگوی اتاق بازرگانی استان در سال ۱۴۰۲، به اهمیت جایگاه بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، مجموع آورده‌های دولت در سال گذشته اعم از تسهیلات کم‌بهره تبصره ۱۶ و ۱۸ و اعتبارات پروژه‌های عمرانی، معادل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در یک سال و نیم گذشته در استان است.


وی گفت: ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان از سوی واحدهای تولیدی، اقتصادی و بخش خصوصی در استان در یک سال و نیم گذشته سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.


استاندار لرستان بر تقویت ظرفیت‌های بخش خصوصی در استان تاکید کرد و افزود: تعامل و تقویت بخش خصوصی و نهادهای وابسته به آن و تشویق سرمایه‌گذاران به‌کارآفرینی در هموار کردن مسیر کسب‌وکار برای فعالان اقتصادی و ایجاد اشتغال و تولید در استان بسیار اثرگذار خواهد بود.


زیویار، گفت: اعضای جدید اتاق بازرگانی استان رویکردها و سیاست‌های خود را بر انسجام بیشتر شرکت‌ها در بخش خصوصی و تعامل بیشتر با دولت فراهم کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار