سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز:

احداث فارم یک میلیون قطعه‌ای مرغ گوشتی در البرز کلید خورد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از بررسی و حمایت از طرح احداث فارم یک میلیون قطعه‌ای گوشت مرغ در استان خبر داد.

به گزارش ذاکرنیوز ، سیف‌الله اسداللهی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی طرح احداث فارم یک میلیون قطعه‌ای مرغ گوشتی استان که با حضور مدیران جهاد و بانک کشاورزی در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: میزان تولیدات فعلی پاسخگوی نیاز استان نیست بطوری که در حال حاضر تأمین مرغ مورد نیاز استان از طریق سایر استان‌ها تأمین می‌شود.


وی افزود: استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی و با توجه به نزدیکی به پایتخت و استقرار در محور مواصلاتی استان‌های مختلف، پذیرایی تعداد قابل توجهی مسافر بویژه در ایام تعطیلات و پایان هفته‌ها است که موجب تقاضای بیشتر مردم می‌شود.


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر اینکه استان البرز نیازمند سرمایه گذاری در حوزه تولید انواع محصولات پروتئینی است، خاطر نشان کرد: احداث این واحد بزرگ می‌تواند حجم تولید استان را دوبرابر کرده و تا حدودی تقاضای بازار را پوشش دهد.


گفتنی است در این جلسه مقرر شد با فاز بندی پروژه به چهار قسمت ۲۵۰ هزار قطعه‌ای و تأمین سهم ۲۰ درصدی توسط سرمایه گذار، بانک کشاورزی استان نیز با نگاه ویژه تسهیلات مورد نیاز را تأمین نماید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار