در هشتاد و سومین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا آخرین اصلاحات آیین‌نامه اجرایی طرح مولدسازی دارایی‌های دولت مطرح شد و به تصویب رسید.

سید پژمان شیرمردی، معاون سازمان انرژی اتمی گفت: «به‌‌‌صورت جدی وارد عرصه ساخت تجهیزات پرتودهی متکی بر استفاده از شتابگرها شده‌ایم.»

رییس جمهور در سخنرانی امروز خود ضمن اشاره به ضرورت اجرای دستورالعمل بانک مرکزی برای بازگشت ارز حاصل از صادرات گفت: اگر شرکتی ارز صادراتی خود را مطابق دستورالعمل بانک مرکزی عرضه نکند، مدیرعامل و هیات مدیره آن شرکت باید عز ...

رئیس جمهور گفت: با همه کشورهای دنیا به صورت متوازن تعامل داریم و کار را به لبخند چند کشور گره نزدیم و کسانی که می‌خواهند با جمهوری اسلامی ایران کار کنند زمینه آن کاملاً فراهم است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت به سوی مردمی‌سازی اقتصاد مدتی است در ایران آغاز شده اما این حرکت کند است، البته در این مسیر نباید مردمی‌سازی را با خصولتی‌سازی اشتباه بگیریم.

امام خامنه‌ای در آستانه برگزاری جشن گلریزان ستاد دیه، یک و نیم میلیارد تومان برای آزادی زندانیان نیازمند کمک کرد.

سخنگوی دولت گفت: تشکیل کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی برای رسیدگی به نقض حقوق صدها هزار معترض فرانسوی ضروری است.

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کشورمان به اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مشارکت ایران در حمله به پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در سوریه واکنش نشان داد.

معاون اول رئیس جمهور، تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص «آیین نامه اجرایی ماده (۴۵) قانون مالیات بر ارزش افزوده» را ابلاغ کرد.

محمد قنادی معاون برنامه‌ریزی هسته‌ای و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی گفت: «هم اکنون تهیه سند بومی‌سازی سوخت هسته‌ای در دست اقدام بوده که امیدوارم در اوایل سال 1402 بتوان آن را ابلاغ کرد.»

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه ما در حوزه مهار تورم راه‌های تجربه شده خوبی را در اختیار داریم اظهار کرد: ما برای مهار تورم باید سیاست‌های جدیدی را اعمال کنیم تا حداقل از افزایش تورم جلوگیری شود و در حوزه تولید هم فقط ش ...

نماینده نجف‌آباد در مجلس با اشاره به عوامل تشدید تورم در کشور گفت: امروز

در سفرهای رسمی و غیر رسمی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان‌های کشور در سال گذشته بسیاری از مشکلات مردم حل شد.

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:نزدیکی کشورهای عربی مانند عربستان به سوریه نشان‌دهنده توانمندی و مدیریت راهبردی است که جمهوری اسلامی ایران در مقابل تروریست و داعش در منطقه اعمال کرده است.

وزیر امور خارجه با دعوت از دولت فرانسه به رعایت حقوق بشر گفت: سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم فرانسه را قویاً محکوم می‌کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم فرانسه را محکوم کرد.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی