رئیس جمهور گفت: مردم ایران دشمن را می‌شناسند و راه خنثی سازی توطئه‌ها را بلدند و راه‌های برون رفت از مشکلات را خوب بلدند.

یک روز بعد از آنکه دادگستری بلژیک اعلام کرد که بر سر تبادل زندانیان با ایران به توافق نرسیده‌ است، نخست وزیر بلژیک گفت که بروکسل در حال بررسی موضوع تبادل زندانیان با تهران است.

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر پیشبرد امور لبنان بر ضرورت گسترش مناسبات دو کشور در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش همکاری‌های اقتصادی - تجاری و با توجه به ظرفیت‌های موجود برای ارتقای همکاری‌ها تاکید کرد.

مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی گفت: میز اقتصادی قزاقستان در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده که در رفع موانع تجاری بین دو کشور موثر بوده است.

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن گفت: ایران از هر گونه ابتکار، طرح و اقدامی که به رفع محاصره یمن و برقراری آتش بس همه جانبه و تفاهم میان گروه‌های سیاسی یمنی بیانجامد، استقبال می‌کند ...

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به صورت مستمر در حال ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانکهای عامل، بنگاه‌های اقتصادی و شرکتهای دولتی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجاب را امری اسلامی دانست و گفت: یکی از نقشه‌های دشمن این است که جامعه ما را در قضیه حجاب دوقطبی کند تا عده‌ای به جان عده‌ای دیگر بیفتد.

رئیس مجلس در واکنش به مصوبه دولت با موضوع آیین‌نامه استخراج رمزدارایی‌ها اعلام کرد، هرگونه فعالیت مربوط به استخراج رمزدارایی نیازمند اخذ مجوز از بانک مرکزی می‌باشد.

5 اردیبهشت ماه 1359، سوزان‌تر از بقیه سال‌ها در صحرای طبس بود؛ پنجه عقاب با شن‌های مأمور درگیر شدند اما به سختی شکست خوردند.

زنده‌یاد براتی‌پور از جمله شاعران بی‌هیاهو بود که در کارنامه ادبی او می‌توان به فعالیت‌های مختلف و تأثیرگذاری اشاره کرد؛ از پایه‌گذاری جلسات شعر در حوزه هنری تا 13 سال اجرای جلسات نیمه رمضان.

در حالیکه همه‌پرسی موجود در قانون اساسی برای حل چالش‌ها و بن‌بست های بی‌جواب است، این روزها به دستمایه برخی سیاسیون برای عوام‌فریبی و سودجویی سیاسی تبدیل شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مسئله مسکن می‌تواند زمینه‌ساز رشد تولید شود و اگر ساخت مسکن در کشور شتاب بگیرد، مشاغل زیادی به شکل مستقیم و غیرمستقیم رونق خواهند گرفت.

وزرای خارجه ایران و عراق در گفتگوی تلفنی در مورد موضوعاتی از قبیل مناسبات دوجانبه، اتحادیه اروپا، تحولات منطقه و اهمیت حفظ امنیت و ثبات منطقه و مبارزه با تروریسم رایزنی و تبادل نظر کردند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز شاهد افول تدریجی رژیم غاصب صهیونیستی هستیم؛ سرعتش هم روز به بروز بیشتر می‌شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: یک راهبرد مهم و اساسی، همکاری مسئولان کشور در قوای سه گانه است. قوای سه گانه مانع هم نشوند، بلکه راه را برای هم باز کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصریح «رابرت اف‌کندی» کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی اینکه «ما داعش را ایجاد کردیم» تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا پدرخوانده داعش است.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی