جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت حضور مقتدرانه‌ای در منطقه دارد و نیروی هوایی ارتش نقش بی‌بدیلی در مقابله با تروریست‌ها در سوریه و عراق ایفا کرد.

علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی با «مایا تیسافی» مدیرکل حوزه خاورمیانه و شمال آفریقا وزارت خارجه سوئیس دیدار کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور، مصوبه هیئت وزیران درباره "آیین‌نامه حمایت از نخبگان غیرایرانی" را که بنابر پیشنهاد معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان به تصویب رسیده است، ابلاغ کرد.

مراسم افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن که از ساعت 16 با پخش سرود ملی کشورمان و تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز شد و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرد امسال برای اولین بار رشته ترتیل بانوان در مسا ...

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: دولت آمریکا به بهانه تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ملت ایران اعمال کرده‌اند، افراد و تعدادی از شهروندان ایرانی را به جرم نقض تحریم‌ها بازداشت کرده است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ناتو جنگ شناختی را ششمین صحنه جنگ مصوب کرده است و هم‌اکنون جبهه متحدی به رهبری آمریکا رای براندازی جمهوری اسلامی شکل گرفته است.

در سال آخر دولت روحانی یعنی 1400 به دلیل انباشت ناکارآمدی‌ها و نارضایتی عمومی، میزان محبوبیت روحانی به رقم بی‌سابقه 9.7 درصد تنزل پیدا کرد؛ لذا سخن گفتن از حداقلی بودن دولت یا مجلس برای کسی که رکوردار کاهش محبوبیت پس از ...

ابوطالب وقتی ایمان و استقامت پیامبر(ص) را دید، منقلب شد و گفت: برو هر کاری که می‌خواهی بکن؛ هدفت را دنبال کن. سوگند به خدا من تو را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اقتصادهای بزرگ جهان به ظرفیت دریا توجه جدی دارند، گفت: تقویت نیروی انسانی در اقتصاد دریامحور، ضروری است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت عزم راسخی برای جبران برخی از کاستی‌ها و کمبودها دارد و مدیران باید تلاش کنند تا کارکنان به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم و جلب رضایت ارباب رجوع باشند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تحصیل رایگان برای همه دانش آموزان فراهم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون اصلاح ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی را ابلاغ کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به وجود 6 میلیون نفر تبعه خارجی غیرقانونی در ایران، بر لزوم حمایت سازمان بهداشت جهانی از ایران برای ارائه خدمات سلامت‌محور به اتباع خارجی تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال و تأمین مسکن را از اولویت‌های بنیاد و مهمترین مسائل ایثارگران دانست و گفت: ضریب بیکاری ایثارگران 2 برابر بیکاری در

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: اگر می‌خواهیم جوانان خود را بیمه کنیم باید پای جوانان را به مساجد باز کنیم و برای پیروزی بر دشمن باید مراتب علم و دانش را در کشور بالا ببریم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق جزئیات مصوبات جلسه امروز اعضای کمیسیون متبوعش را تشریح کرد.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی