نمایندگان مجلس در این هفته 3 روز جلسه علنی داشتند که موضوعات مختلفی را با حضور مسئولان دولتی بررسی و مصوباتی نیز داشتند که در این گزارش می‌خوانیم.

سخنگوی دولت گفت: تورم، آفت و بیماری مزمن کشور است و دولت تمرکز خود را بر حل بنیادین و ریشه‌ای این ناترازی‌ها به قرار داده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس موادی از طرح مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کرده و مابقی این طرح هم به زودی تصویب خواهد شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با سفرای جدید ایران در نیوزلند و اسپانیا و همچنین سرکنسول جدید ایران در قازان روسیه درباره مهمترین محورهای همکاری‌ها با کشورهای خارجی گفتگو کرد.

پسرها شروع کردند: «ای پسر فاطمه؛ تولدت مبارک» به دنبال آنها دخترها هم شعار دادند، اولین کلامی که آقا پشت میکروفن گفتند در جواب به همین شعار بود؛ حضرت آقا بیان کردند: «تولد من آنقدرها هم اهمیت ندارد، بگذرید»

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: حدود ۱۳۶ پرونده مهم در عرصه بین المللی وجود دارد که یکی از آنها تحریم ها است.

رهبر انقلاب با بیان اینکه جلسه اقتصادی سران قوا امر دائمی نیست بلکه موقت و برای مقاصد خاص است، فرمودند: این جلسه آنطور که باید به هدف خود نرسیده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی هم توانست زن را در محوریت خانواده در ابعاد مختلف خود قرار دهد و هم توانست زن را به‌عنوان یک فعال حوزه اجتماعی در عرصه‌های مختلف در میدان مسائل اجتماعی و جامعه به میدان بیاورد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اقتصادی گفت: با توجه به اینکه طراحان استیضاح آقای خاندوزی از جمله بنده از توضیحات وزیر اقتصاد قانع نشدیم، در صورتی که تا فردا صبح این طرح حد نصاب داشته باشد، توسط هیئت ر ...

یک کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد که امید رژیم صهیونیستی برای پیگیری روند عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی از همیشه کمرنگ‌تر شده است؛ زیرا اقدامات افراطی کابینه نتانیاهو به ویژه کشتار فلسطینیان سبب جریحه دار شدن احساسات ...

رئیس جمهور به وزیر مسکن برای اتخاذ تدابیر لازم برای تسهیل تامین مسکن مورد نیاز مستاجران تاکید کرد.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس عصر امروز جلسه داشتند که موضوعات مختلفی را بررسی و مصوباتی داشتند که در این گزارش می‌خوانید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت دانشمند فرزانه و انقلابی آقای عماد افروغ را تسلیت گفتند.

نمایندگان مجلس در هفته جاری ضمن بررسی سوال از وزیر اقتصاد، طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تحول یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای بهبود وضعیت کشور است و مسیر این تحول باید تکمیل کننده فرآیند انقلاب اسلامی و تحقق بخش آرمان‌ها و اهداف آن باشد.

محمد خوش‌چهره، مرحوم افروغ را چهره‌ای انقلابی، آزادی‌خواه، نقّاد و مسئولیت‌پذیر معرفی کرد و گفت: ایشان در مواجهه با اندیشه‌های غربی، دچار وادادگی شخصیتی و عقیدتی نشد و به نقد آن‌ها پرداخت.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی