همدان-سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ذلیل شدن صهیونیست‌ها نتیجه مقاومت مردم منطقه و رشادت‌های رزمندگان دلاور محور مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی در راه پیمایی روز قدس گفت: به لطف خداوند کاملا به شکل منسجم شاهد نشانه‌های اضمحلال صهیونیست‌ها، غارتگری و سلطه‌گری آنها هستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه بخش اعظم قیمت مسکن مربوط به زمین است، گفت: کند بودن بروکراسی ها و برخی مقاومت ها مانع از الحاق زمین در شهرستان ها شده است.

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه مقاومت فلسطین راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهد، گفت: مقاومت فلسطین روز به‌روز در حال پیشرفت است و تا پیروزی کامل بر اسرائیل ادامه دارد.

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها برای مردم ایران نبود و هر جا که اسلام به او نیاز داشت، به سوی آنجا حرکت می‌کرد، گفت: مبارزه با رژیم صهیونیستی برای حفاظت تمام کشورهای اسلامی است.

وزیر امور خارجه کشورمان در چهارمین نشست همسایگان افغانستان گفت: تجربه چند دهه ناآرامی در افغانستان نشان می دهد، تنها راه برقراری آرامش و ثبات در این کشور، حضور و مشارکت همه اقوام و گروه ها در حکومت و تشکیل دولت فراگیر اس ...

رئیس جمهور ضمن استماع گزارش عملکرد بانک‌ها در تأمین مالی پروژه‌های مسکن، گفت: براساس قانون باید 20 درصد تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن تخصیص یابد و اگر بانکی به قانون عمل نکرده باید در این خصوص پاسخگو باشد.

نمایندگان مجلس در فضای مجازی نسبت به حذف واردات خودروهای سواری دست دوم از سوی هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان دادند که در این گزارش برخی از این واکنش‌ها و پاسخ مجمع تشخیص مصلحت نظام در این باره را می‌خوا ...

رئیس جمهور سوریه یک نشان عالی به سفیر ایران در دمشق داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نظرات مشترکی بین تهران و مسکو درخصوص کریدور شمال-جنوب و خط راه آهن انتقال رشت- چابهار وجود دارد.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس عصر امروز جلسه داشتند که موضوعات مختلفی را بررسی و مصوباتی داشتند که در این گزارش می‌خوانید.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون فردا درباره اقدامات وزارت اقتصاد برای تحقق شعار سال، جلسه مشترکی با وزیر اقتصاد در محل این وزارتخانه خواهد داشت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تحقق ۹۷ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در این سال نه تنها از بانک مرکزی استقراض نکردیم بلکه بدهی دولت به این بانک نیز کاهش یافت.

رئیس جمهور حمایت از اتحادیه‌ها و اصناف را سیاست اصولی دولت مردمی دانست و تاکید کرد: سامانه‌های نظارتی جایگزین اتحادیه‌ها و اصناف نخواهند بود.

معاون سازمان انرژی اتمی گفت: شاری که استکبار بر جمهوری اسلامی ایران وارد می‌کند به دلیل مسایل نظامی نیست... این فشار با هدف جلوگیری از بهره‌مندی ما از منافع فناوری هسته‌ای است.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در سالی که گذشت همکاران ما بیش از 159 دستاورد دانشی و فناوری و صنعتی ثبت کردند که هیچ یک از این دستاورد را

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی