عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دوره یکجانبه گری آمریکا تمام شده و دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم منجر به ریاست ایران بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل شد.

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی درباره راهکارهای کوتاه و بلندمدت مهار تورم، اصلی ترین عامل ایجاد تورم‌های سالهای اخیر را رشد نقدینگی مازاد بر رشد تولید دانست.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس از اتمام بررسی اصلاح قانون بورس در کمیسیون اقتصادی خبر دادو گفت طرح در نوبت دستورکار جلسه علنی مجلس قرار دارد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با حمایت دستگاه قضایی استان، گمرک منطقه ویژه پارسیان به سامانه سراسری گمرک ایران متصل شده است و در نتیجه آن، تمام رویه های گمرکی در این منطقه به صورت مستقل انجام می شود.

نماینده کرمان در مجلس با بیان اینکه سوگواره ملی تعزیه ده زیار باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود گفت: مسئولان استان از برگزاری این سوگواره در دوره دهم حمایت کنند.

ناوگروه ۸۶ نداجا درحالی مأموریتش را پس از طی هزاران کیلومتر دریانوردی به پایان برد که کارشناسان آمریکایی مدعی بودند ایران از نظر فنی هرگز توان انجام چنین مأموریتی را ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به ارائه گزارش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی لرستان به رئیس‌جمهور، گفت: لرستان در حوزه اشتغال ویژه دیده نشده و مردم از بیکاری جوانانشان رنج می‌برند.

وزیر امور خارجه گفت: سپاه پاسداران نقش بی بدیلی در پاسداری از امنیت ملی و مقابله با تروریسم تکفیری در منطقه دارد و خط قرمز ماست.

جلسات علنی نمایندگان در این هفته در 3 روز برگزار شد که ادامه بررسی جزئیات طرح اصلاح مفادی از قانون انتخابات مجلس مهمترین دستورکار نمایندگان در جلسات این هفته بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی در ارتباط با آخرین وضعیت طرح شفافیت اطلاعات گفت: تصویب این طرح در مجلس به اتمام رسیده و با تصویب شورای نگهبان این قانون اجرایی می‌شود.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: انگیزه و پشتوانه ایران در کسب قدرت انگیزه الهی است و پشتوانه حرکت ملت بزرگ ایران هم همین است.

امام جمعه موقت تهران پاشنه‌آشیل مدیریت کشور را عدم پیاده‌سازی رویکرد علمی در مدیریت اقتصاد دانست و گفت: اگر بتوانیم اساس نظام اقتصادی و مدیریتی کشور را بر علم و دانش استوار کنیم، در حوزه اقتصاد هم پیشرفت‌های بزرگی خواهیم ...

کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی عصر امروز جلسه داشتند که موضوعات مختلفی را با حضور مسئولان دولتی بررسی کردند؛ در این گزارش جزئیات این نشست‌ها را می‌خوانید.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبل در برقراری روابط با کشورهای منطقه، همسایه و محور مقاومت کم کاری داشت، درباره سوریه سیاست فشل را پیگیری کرد و تقریبا در این مسیر گامی برنداشت.

یک فعال اصلاح طلب گفت: تحریم انتخابات اساساً بی‌معنا است و به نوعی تعیین تکلیف برای مردم است، در حالیکه هر کسی می‌تواند خودش تصمیم بگیرد که در انتخابات شرکت بکند یا خیر.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای رسانه‌ای مطرح شده مبنی بر دستیابی به اسناد و بانک‌های اطلاعاتی و همچنین هک سرورها و سامانه‌های وزارت امور خارجه را تکذیب کرد.